Abychom vám co nejvíce zpříjemnili obsah a prohlížení stránek, používáme soubory cookies. Pomáháte nám tím stránky vylepšovat. Více informací o cookies.
Nenechte zloděje užívat si na váš účet
ZA MÉNĚ NEŽ 1 Kč denně
Pojistí také klíče, mobil či peněženku
Vztahuje se i na karty jiných bank
Má platnost po celém světě
U dětské varianty obsahuje i pojištění odpovědnosti
Neoprávněné platby i výběry z bankomatu
Pořízení nového mobilu, dokladů, peněženky nebo klíčů
Znovuzaslání PINu ke kartě
Vydání náhradní karty po blokaci a vydání nové platební karty
Vydání náhradní peněžní hotovosti
Zneužití mobilního telefonu (volání, SMS z ukradeného mobilu)
Zobrazit kompletní ceník
Úhrada poplatku za pojištění specifikované ve smlouvě o poskytování doplňkové služby, je uskutečněna k prvnímu pracovnímu dni následujícím po uzavření smlouvy o poskytování doplňkové služby a k prvnímu pracovnímu dni každého kalendářního roku, o který se účinnost pojištění prodloužila, resp. zvýšením čerpané částky poskytnutého úvěru. Pokud není na účtu klienta dostatečná částka pro úhradu poplatku, je poplatek stržen do debetu. Pokud je pojištění sjednáno k novému účtu, ke stržení poplatku dojde až po aktivaci účtu počátečním vkladem.
Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.
Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme vám.
Službu si můžete sjednat přímo v aplikaci MojeBanka.
Pojištění si mohou sjednat majitelé našich běžných účtů a osoby, které jsou k těmto účtům zmocněny.
Pojistné události - limity
Dokumenty ke stažení:
Pojistné podmínky pojištění Merlin – platné pro pojištění prodaná do 30. 9. 2009 (PDF, 165 kB)
Pojistné podmínky pojištění Merlin (PDF, 108 kB)
Odkazy:
Komerční pojišťovna, a.s.
Certifikační průvodce
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty