Jak vygenerovat QR kód v internetovém bankovnictví MojeBanka (MojeBanka Business) pro aktivaci Mobilní banky

1. krok

Přihlaste se do aplikace MojeBanka nebo MojeBanka Business.

MojeBanka přihlášení

2. krok

V horním menu na pravé straně klikněte na ikonu ozubeného kolečka „Nastavení“ a poté na odkaz „Nastavení Mobilní banky“.

MojeBanka Nastavení

3. krok

Pokud provádíte instalaci poprvé, spustí se průvodce nastavením Mobilní banky. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Aktivovat“. Pokud už máte Mobilní banku aktivní a instalujete ji na další zařízení, pokračujte na krok 4.

Mobilní banka aktivace

4. krok

Vyberte si jeden ze dvou způsobů užívání aplikace Mobilní banka nebo Mobilní banka Business:

Aktivní

Umožní vám plně využít aplikaci Mobilní banka. Můžete platit na libovolné účty i šablony, žádat o produkty i nastavovat změny, zamykat a odemykat své karty či měnit limity.  

Pasivní

Pasivní nastavení je pouze náhled, v tomto režimu nelze z Mobilní banky platit ani provádět další aktivity.

Pokračujte v průvodci kliknutím na červené tlačítko „Pokračovat“.

Výběr způsobu používání

5. krok

Tento krok se vás týká pouze v případě, že provádíte instalaci na další zařízení. Volíte si, zda zároveň chcete i změnit heslo. Pokud Mobilní banku instalujete poprvé, přejděte na krok 6.

Mobilní banka zabezpečení

6. krok

Zobrazíme vám rekapitulaci vaší aktivace (aktivní nebo pasivní nastavení). Pokračujte rovnou k autorizaci kliknutím na tlačítko „Podepsat a odeslat ke zpracování“.

Mobilní banka autorizace

7. krok

Požadavek podepište tak, jak jste zvyklí například u zadávání plateb, a odešlete do banky. Poté se vám zobrazí aktivační QR kód pro Mobilní banku, který budete potřebovat v dalším kroku.

8. krok

Stáhněte si a nainstalujte do svého zařízení aplikaci Mobilní banka. Až vás aplikace požádá o aktivační QR kódu, načtěte ho. Heslo vám pošleme v SMS. Zadejte ho, až vás aplikace vyzve.

Mobilní banka QR kód

Z bezpečnostních důvodů je nutné, abyste se do Mobilní banky přihlásili do 20 minut od zadání vašeho požadavku v internetovém bankovnictví. Odpočet času se vám ukazuje na potvrzovací obrazovce průvodce.

Pokud se nestihnete přihlásit, váš požadavek se sám zruší. Potom ho můžete kdykoli zadat znovu v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo MojeBanka Business.