Jak se dozvím, že platba nebyla provedena?

Pokud vaše platba zadané na papíře na pobočce neproběhne, zasíláme poštou oznámení o neprovedení platby několik dní po datu splatnosti. Tato služba je zpoplatněna a stojí 30 Kč.

U online zadávaných plateb vás na neprovedení platby upozorníme ihned a zdarma. 

Pokud platbu zadáte online přes internetové nebo mobilní bankovnictví a platba z nějakého důvodu neprojde, zašleme vám oznámení o neprovedení platby neprodleně e-mailem. Díky tomu můžete platbu zadat hned znovu. Další výhodou je, že pokud při zadávání platby nemáte dostatečnou hotovost na vašem účtu, například čekáte na výplatu, rovnou vás na to upozorníme. Pokud i přesto platbu zadáte, informujeme vás, do kdy se budeme snažit platbu opakovaně zpracovat a peníze odeslat. Takže pokud vám například druhý den výplata dorazí na účet, platbu pošleme. 

Návod jak zadat platbu online >>

Neprovedená platba v internetovém bankovnictví MojeBanka

Neprovedená platba MojeBanka

Neprovedená platba v Mobilní bance

Neprovedená platba Mobilní banka