• Podpora
  • Účty a platby
  • Jak si v mobilním nebo internetovém bankovnictví ověřím, že platba byla provedena?

Jak si v mobilním nebo internetovém bankovnictví ověřím, že platba byla provedena?

Pokud zadáte platbu online v mobilním nebo internetovém bankovnictví, máte několik možností, jak si ověřit, že je platba provedena či nikoli. 

Hned po odeslání platby se vám zobrazí potvrzovací obrazovka informující o úspěšném odeslání. Pokud se něco nepodaří, budeme vás informovat o neprovedení platby.

Internetové bankovnictví MojeBanka

Potvrzení platby MojeBanka
Potvrzení platby MojeBanka

Mobilní banka

Potvrzení platby Mobilní banka
Potvrzení platby Mobilní banka

Při nedostatku prostředků na účtu pro provedení platby vás upozorníme v mobilním bankovnictví při jejím zadávání, v internetovém bankovnictví i po autorizaci platby, a to včetně informace, do kdy se budeme snažit platbu opakovaně zpracovávat.

Internetové bankovnictví MojeBanka

Nedostatek prostředků MojeBanka
Nedostatek prostředků MojeBanka

Mobilní banka

Nedostatek prostředků Mobilní banka

Platba se odesílá okamžitě, takže v seznamu plateb (transakční historii) vidíte přehledně podle data a času, kdy byla jaká platba připsána a odeslána z vašeho účtu. Historii plateb máte k dispozici pokaždé, když se přihlásíte. Můžete tak vidět všechny své příchozí a odchozí platby za poslední 2 roky.