MůjPodpis
Podepište elektronicky, jednoduše a bezpečně
Cestovní příkaz
k podpisu na e-mail.
Smlouva s dodavatelem
Objednávka

Službu MůjPodpis můžete využít i v rámci BankID
S bankovní identitou od Komerční banky, České spořitelny, ČSOB, MONETA Money Bank nebo Raiffeisenbank se můžete přihlásit do služby MůjPodpis. Stačí zvolit „Přihlásit se přes BankID“, vybrat ověření prostřednictvím své banky a odsouhlasit předání údajů. Poté se přihlásíte stejným způsobem, jako jste zvyklí např. do svého internetového bankovnictví.
Kolik služba MůjPodpis stojí
- Vyzkoušejte si MůjPodpis pro prvních 5 dokumentů zdarma.
- Cena za podpis každého dalšího dokumentu je pro fyzické osoby 80 Kč bez DPH, nehledě na počet podepisujících protistran.
- S firemními uživateli sestavíme cenovou nabídku individuálně.
- Souhrnnou částku za uplynulý měsíc účtujeme fakturou na váš email.
Když nejste klient Komerční banky
- Službu může využít kdokoli. Nemusíte mít žádný náš produkt.
- KB Klíč je aplikace zdarma pro iOS a Android telefony. Sjednáte ji na kterékoli pobočce Komerční banky.
- Nebo používejte MůjPodpis pomocí bankovní identity vydané vaší bankou (platí pro Českou spořitelnu, ČSOB, MONETA Money Bank nebo Raiffeisenbank).
Co dělat, pokud chcete službu používat jako firma
+420 955 517 738 v pracovní dny 08:00 – 17:00
Kontaktujte nás
Napište nám na podpora_mujpodpis@kb.cz nebo nás navštivte na kterékoli pobočce.
Přes MůjPodpis můžete elektronicky podepsat jakýkoli dokument, který povolují právní předpisy a naše pravidla.
Nemůžete podepsat dokumenty, které mají závadný obsah nebo je není možné elektronicky podepsat.
Závadný obsah mají dokumenty týkající se:
- těžby uhlí a nerostných surovin
- obchodování se zbraněmi
- obchodování s palmovým olejem
- dokumenty se sexuálním, rasistickým či diskriminujícím obsahem
- dokumenty které odporují zákonu či můžou mít trestněprávní důsledky
- dokumenty které narušují veřejný pořádek nebo jsou v rozporu s dobrými mravy.
Elektronicky není možné podepsat dokumenty:
- kterými se právně jedná vůči veřejnoprávnímu subjektu. Je vyžadován uznávaný elektronický podpis ve smyslu z.č. 297/2016 Sb., „O službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce‟
- které ze zákona požadují vlastnoruční podpis, například závěť nebo prohlášení o vydědění
- které ze zákona požadují formu notářského zápisu, například zúžení SJM
- které vyžadují úředně ověřený podpis například dokumenty vůči katastru nemovitostí, kupní smlouva na nemovitost, zástavní smlouva…
- které se týkají uzavření, změny a ukončení pracovní smlouvy.
Vždy se před využitím služby MůjPodpis ujistěte, že osoby, vůči kterým má mít podepsaný dokument právní účinky, budou takto podepsaný dokument akceptovat.
Pokud má někdo omezenou svéprávnost, není způsobilý podepsat žádné dokumenty.
Podepisování probíhá podobně, jako byste se přihlašovali například do elektronického bankovnictví.
Dokument nejdřív vytvoříte a uložíte ve formátu PDF na svém počítači.
Pak ho nahrajete do aplikace MůjPodpis.
Tam ho můžete rovnou podepsat (KB Klíčem, certifikátem nebo bankovní identitou) nebo o podpis nejdříve požádat protistranu.
Protistraně vždy přijde e–mail s odkazem do aplikace MůjPodpis, kde si dokument může přečíst a pak rovnou podepsat. Na pořadí podpisů nezáleží.

Zavolejte nám
v pracovní dny 08:00 – 17:00