Podepisování probíhá podobně, jako byste například přihlašovali do elektronického bankovnictví.
Dokument nejdřív vytvoříte a uložíte ve formátu PDF na svém počítači.
Pak ho nahrajete do aplikace MůjPodpis.
Tam ho můžete rovnou podepsat (KB Klíčem nebo certifikátem) nebo o podpis nejdříve požádat protistranu.
Protistraně vždy přijde e–mail s odkazem do aplikace MůjPodpis, kde si dokument může přečíst a pak rovnou podepsat. Pokud má protistrana KB Klíč, může dokument podepsat rovnou v něm, nemusí e–mail ani otevírat. Na pořadí podpisů nezáleží.
Vy ani protistrana nemusíte být klienty KB. KB Klíč si sjednáte online, zdarma a za pár minut.
Pro další podpisy si můžete protistranu uložit do adresáře a dokumenty jí posílat přímo do KB Klíče. Vítejte v bezpapírovém světě.