Seznamte se s novým konceptem poboček

Nový způsob komunikace založený na poradenství a digitálních službách

Svět se za poslední dva roky výrazně proměnil a s ním také potřeby klientů, a to i v oblasti bankovnictví. Proto jsme přišli s novým konceptem poboček. Stavíme ho na netradičním designu, technologiích a moderním způsobu komunikace se zákazníky založeným především na poradenství a digitálních službách.

Touto cestou tak vstupujeme v naší pobočkové síti do éry udržitelnosti a ohleduplnosti k přírodě. A to jak zdrojů a materiálů, tak i financí. Důraz klademe na využití technologií, které spoří energie, například osvětlení nebo přístroje na čištění vzduchu. Pro podlahy používáme koberec z recyklovaného nylonu, naopak u stropu jsou podhledové akustické lamely vyrobené z recyklovaných PET lahví. Velkou podporu u nás má digitální, bezpapírová komunikace s vámi, klienty.

S novým konceptem zavádíme také nový obslužný model, který postupně rozšiřujeme do celé sítě. Měníme náš způsob práce tak, abychom se přizpůsobili vašim aktuálním potřebám a většinu věcí jste mohli řešit online. Pokud k nám ale zavítáte osobně, můžete se těšit na moderní prostředí a osobní přístup našich zaměstnanců. Naši bankéři budou nyní spíše vašimi rádci nebo finančními kouči a pomohou vám v případě samoobsluhy. Pobočka tak nabízí komplexní služby včetně poradenství klientům z řad fyzických i právnických osob. Snažíme se také vyjít vstříc našim handicapovaným klientům a tam, kde je to jen trochu možné, budujeme bezbariérové přístupy.

Se všemi těmito novinkami se již nyní setkáte na dvou místech v Praze, dále v Přerově a v Břeclavi a postupně je rozšiřujeme i do dalších měst.

Těšíme se na setkání s vámi na naší nové pobočce.