Podzimní vylepšení internetového bankovnictví

Internetové bankovnictví

Vyzkoušejte nové funkce v MojeBanka

Stále vymýšlíme inovace v internetovém bankovnictví MojeBanka, a proto opět přicházíme s užitečnými vychytávkami, které Vám zjednoduší práci a ušetří čas.

Jaké inovace můžete začít využívat?

Zjednodušené zadávání čísla účtu v příkazu k úhradě

Už není potřeba vyplňovat žádná speciální pole. Nově máte k dispozici jen jedno pole, kam zadáte číslo účtu včetně kódu banky, a to klidně i zkopírováním těchto údajů z faktury.

Pokud máte vytvořené šablony příkazů, stačí napsat její název a našeptávač Vám práci usnadní. Navíc Vám vyhledá názvy nebo čísla účtů, se kterými už proběhla příchozí či odchozí úhrada.

 

Okamžité zapracování příkazů k odchozí úhradě v českých korunách

Na obrazovky, kde zadáváte či potvrzujete příkaz,  jsme do pole Datum splatnosti nově převyplnili požadavek na „okamžité zpracování platby“.  

Informace o datu, kdy bude platba zaúčtována, a ke kterému následně uvidíte platby v Historii plateb a na výpisech z účtu je uvedena na potvrzovací obrazovce.

Datum splatnosti můžete samozřejmě i posunout na jiný pozdější termín, , kdy chcete platbu provést. Potom se na potvrzovací obrazovce zobrazí pouze toto datum, které je současně datem zaúčtování platby. 

 

Nyní si můžete otevřít vedení dalšího účtu plně online

Pokud potřebujete otevřít další běžný účet, nemusíte již chodit na pobočku. Po přihlášení do internetového bankovnictví MojeBanka, si můžete v zeleném košíku sjednat vedení běžného účtu – stačí kliknout na dlaždici „Chci účet“.   Vyberete si běžný účet dle vaší potřeby, ať už účet zdarma nebo účet pro náročné a sjednáte si jej z pohodlí domova během 3 minut.

Základní MůjÚčet či MůjÚčet Plus a MůjÚčet Gold na vás čekají .

Nový vzhled e-mailových oznámení u inkas

Při čekajícím nebo neprovedeném inkasu obdržíte zcela nové oznámení s přehlednými a kompletními informacemi o důvodu neprovedení inkasa a také způsob vyřešení situace.

 

Předběžné oznámení, kdy bude odchozí úhrada připsaná příjemci

Doposud jsme Vás informovali pouze o tom, že jsme příkaz přijali ke zpracování. Nyní na potvrzovací obrazovku Příkazu k úhradě v CZK přidáváme informaci, kdy očekáváme, že bude odchozí úhrada připsaná příjemci

 

 

Věříme, že Vám nové funkce dopřejí spoustu užitku. Pokud Vás zajímá více informací, zavolejte na naši infolinku 955 551 552 nebo navštivte web.