Vážení klienti,

rádi bychom vás upozornili na nový trik podvodníků, kterým se snaží vylákat z důvěřivých klientů finanční prostředky. Pokus většinou probíhá takto:

  • Klient KB je někým kontaktován (tel. / mailem) s tím, že došlo k napadení jeho účtu.
  • Pro „ochranu jeho prostředků“ je klientovi doporučeno, aby převedl prostředky na jiný účet a je mu sděleno konkrétní číslo účtu, kam má prostředky odeslat.

Komerční banka výše uvedeným způsobem nikdy nekomunikuje a takový postup pro ochranu Vašich prostředků samozřejmě nevyžaduje.

Pokud jste se stali obětí podobného pokusu,  kontaktujte naši Klientskou linku internetového bankovnictví na tel: 955 551 552 nebo nám napište na mojebanka@kb.cz.

Zjistěte více o tom, jak můžete chránit sebe i svůj počítač.

Vaše Komerční banka, a.s.