Klient může v aplikaci zvolit ze šesti předdefinovaných důvodů schůzky a ten ještě doplnit popisem tak, aby se mohl bankovní poradce na schůzku co nejlépe připravit. Pokud je v požadovaných termínech kalendář bankovního poradce plný, má klient možnost nechat se zpětně kontaktovat telefonicky a dohodnout se na jiném termínu nad rámec příštích deseti dnů nebo na zastoupení bankovního poradce jiným kolegou.
Po sjednání schůzky obdrží klient notifikaci o naplánované schůzce na svůj e-mail. Další připomenutí schůzky je odesláno den před samotnou schůzkou.
Video průvodce pomůže klientům s nastavením PC nebo zřízením služeb.
Druhou novinkou v on-line službách KB je Video průvodce, který pomůže klientům názorně s nastavením PC pro potřeby přímého bankovnictví, s nastavením produktů a služeb nebo s jejich on-line sjednáním.
Video průvodce je rozdělen do dvou částí - první pomáhá s nastavením počítače pro spuštění a bezpečný provoz internetového bankovnictví, druhá část pak pomůže s nastavením notifikací, žádostmi o hypotéku, spotřebitelský úvěr či kreditní kartu a další produkty Komerční banky či Komerční pojišťovny.