Expresní linka Komerční banky získala v těchto dnech svého dvousetisícího klienta, čímž obhájila přední místo mezi bankami v ČR v oblasti telefonního bankovnictví.

Ke konci loňského roku využívalo služeb Expresní linky 196 290 klientů, což je téměř o 100 000 klientů více, než tomu bylo ke konci roku 2000. Průměrně tak měsíčně uzavřelo smlouvu na Expresní linku 8 330 klientů.

Nespornou výhodou telefonního bankovnictví Komerční banky je jeho dostupnost 24 hodin denně, 365 dní v roce, a to na bezplatné telefonní lince. Kromě toho nabízí KB v rámci balíčku služeb Expreskonto i osobního telefonního bankéře, který své klienty osluhuje přednostně. Navíc mohou klienti využít i možnosti zasílání SMS zpráv o použitelném zůstatku na mobilní telefon. Těchto SMS zpráv zasílá KB v současné době až 650 000 za měsíc.