Komerční banka předělala od základu svoje webové stránky

Komerční banka (KB) má zcela nové webové stránky www.kb.cz, které jsou přehlednější, jednodušší a srozumitelnější. Hlavní klientské skupiny – občané, podnikatelé, firmy – mají vlastní domovskou stránku. U hlavních produktů vidí návštěvníci webu KB rovnou i cenu. Získat produkt nebo službu Komerční banky on-line je jednodušší než nakupovat v e-shopu. Cílem změny je vyšší komfort uživatelů, ale také podpora on-line prodeje.

20. 3. 2018 11:00

Zcela novou platformu použila Komerční banka při tvorbě svých nových webových stránek, které se vyznačují přehledností, jednoduchostí a srozumitelností. Zásadní inovací je vytvoření samostatných domovských stránek pro hlavní skupiny klientů – občany, podnikatele a firmy. Na české poměry je výjimečná i cenová otevřenost, neboť u většiny produktů nalezne návštěvník stránek přímo informaci i o ceně. Získat bankovní produkt nebo službu je nyní díky novým stránkám KB jednodušší než nakupování na klasickém e-shopu.

„Nově připravovaný web byl důkladně prověřen, ať už kvalitativním či kvantitativním testováním. Podle průzkumu NMS byl v době testování oceněn jako nejhezčí bankovní web té doby v ČR. Nový web Komerční banky má řadu nových funkcí, které jej výrazně kvalitativně zdokonalují.“

Kateřina Šušáková, ředitelka Komunikace KB Group a zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing

Domovské stránky jednotlivých segmentů (občané, podnikatelé, firmy) mají rozdílný obsah a styl komunikace. Cílem je, aby se klienti na stránkách Komerční banky lépe orientovali a nabídka produktů pro ně byla přehlednější a srozumitelnější.

Na novém webu přibyl i úplně nový obsah. Například u nejrozšířenějších a nejprodávanějších produktů je rovnou i informace o ceně, čímž odpadne nutnost hledat tuto informaci v sazebníku. V dohledné době bude informace o ceně k dispozici u všech relevantních produktů.

Novinkou jsou i modelové životní situace, které jsou navázány na jednotlivé bankovní produkty či služby, například dokončení školy a hledání prvního zaměstnání, řešení bydlení nebo dědictví. Klientům je k dispozici i speciální stránka zaměřená na širokou podporu, kde jsou k dispozici řešení nejčastějších dotazů, například na účty, platební karty, investice nebo spoření a půjčky.

Na nových webových stránkách Komerční banky spolupracovaly renomované externí agentury. Dodavatelem webového řešení byla společnost Actum, obsah a user experience (UX) vytvořila agentura Wunderman, Ogilvy řešila grafický koncept a manica zajistila kreativní poradenství a konzultantskou činnost.