Platby kartou na internetu jsou pro klienty Komerční banky nyní ještě jednodušší, rychlejší a především bezpečnější. „Silné ověření klienta“, které mimo jiné vyžaduje evropská směrnice PSD2, naplňuje moderní aplikace KB Klíč. Tu Komerční banka nabízí svým klientům od října 2018. V současné době ji aktivně využívá již více než 650 tisíc klientů.

„KB Klíč je jednou z našich nejvýznamnějších inovací, která výrazně přispívá k digitalizaci bankovnictví. Nově umožňuje bezpečně, jednoduše a rychle potvrzovat platby kartou na internetu. Po zadání platby kartou přijde klientovi na mobilní telefon upozornění z aplikace KB Klíč. V aplikaci stačí potvrdit otiskem prstu nebo scanem obličeje (pozn.: Face ID), případně zvoleným kódem, a platba je potvrzena.  Detail potvrzované platby je vidět přímo v aplikaci,“ uvedla Monika Truchliková, manažerka Tribu Platební metody.

Aplikace KB Klíč na mobilním telefonu klienta Komerční banky funguje i v případě, že telefon není připojen k internetu. Pokud bude klient v určitém e-shopu přihlášen nebo zde bude nakupovat opakovaně, nebude muset své platby časem potvrzovat vůbec.

KB Klíč kromě potvrzování plateb kartou na internetu slouží jako přihlašovací nástroj pro internetové bankovnictví Komerční banky. Lze s ním autorizovat platební příkazy nebo dokonce provádět změny a podepisovat dokumenty on-line.

KB Klíč je mobilní aplikace, kterou si klient Komerční banky stáhne do svého telefonu s operačním systémem Androidem 4.1 a vyšším nebo iOS od verze 9.

Pavel Zúbek
Komunikace KB

mob.: +420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz