Komerční banka je jednou z prvních finančních institucí v České republice, kde si klienti mohou prostřednictvím bankovní identity otevřít běžný účet. Novinku KB spouští od 15. 11. 2021.

Od března letošního roku mohou klienti Komerční banky svou totožnost směrem ke státním a veřejným digitálním službám ověřit pomocí Bankovní identity. Nyní Komerční banka otevírá tuto cestu i pro své běžné účty.

„Jako leader na finančním trhu chceme jít příkladem a přinášet inovativní řešení. Bankovní identita je dalším významným krokem k plné digitalizaci našich služeb a díky ní zkracujeme délku procesů pro naše klienty,“ uvádí Radek Basár, manažer útvaru Customer.

On-line sjednání účtu pomocí bankovní identity zvýší uživatelský komfort při založení účtu a především ušetří čas. Bankovní identita umožňuje snadno a rychle prokázat totožnost, bez nutnosti zdlouhavého skenování dokladů, fotek nebo standardního posílání korunové platby. Kromě možnosti sjednat účet skrze Bankovní identitu ale zůstávají zachovány i další způsoby, tedy možnost ověřit svoji totožnost pomocí dokladů osobně či on-line.

Pavel Zúbek
Komunikace KB
mob.: +420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz