Jaká je vaše nejcennější vánoční vzpomínka?

Komerční banka přichází jako první v České republice s vánoční kampaní vytvořenou za pomocí prvků umělé inteligence. Jejím základem jsou autentické vzpomínky Čechů zhmotněné do podoby unikátních ilustrací. Ty budou k vidění jak na webu kampaně, tak i na sociálních sítích, vizuálech, v online videích či TV spotech. O svou nejcennější vánoční vzpomínku se může podělit úplně každý, a to od začátku prosince na stránkách www.nejcennejsivzpominka.cz. Několik vylosovaných se navíc dostane i do spotu, který se bude vysílat v hlavním vysílacím čase na Štědrý den.

21. 11. 2022 14:30

V průběhu léta se Komerční banka v rámci svého výzkumu zeptala Čechů, bez čeho by se o Vánocích v žádném případě neobešli. Výsledky potvrdily, že nejcennější momenty, na které všichni nejraději vzpomínáme, nejsou vůbec o penězích a dárcích. Právě naopak, nejvíce si ceníme toho, co vlastně nestojí vůbec nic. Většina oslovených zmiňovala hlavně společné chvíle strávené s blízkými, radost ze shledání či sdílení vánoční nálady a vyprávění veselých historek.

„Vzpomínky, které nám lidé popsali, byly tak dojemné, že jsme si je nechtěli nechat jen pro sebe. Jsme přesvědčeni že udělají radost i ostatním. Podobu jim přitom vdechneme zcela unikátním způsobem. Ze vzpomínek získaných z výzkumu jsme prostřednictvím umělé inteligence vytvořili na kampaňovém webu galerii ilustrací. Jsem přesvědčen, že si zde úplně každý najde tu svou vánoční vzpomínku, kterou poté může poslat svým blízkým.“ 

Lukáš Prokop, marketingový manažer Komerční banky

Michal Teubner
Komunikace KB
+420 606 653 219
michal_teubner@kb.cz