Právě tyto otázky se v pondělí 1. srpna objevily na českém internetu, sociálních sítích a venkovní reklamě. Jsou základem aktuální kampaně Komerční banky, která se tímto způsobem rozhodla oslovit nejen své klienty, ale i veřejnost. Všichni se tak mohou zapojit do hlasování a ovlivnit umístění bankomatů Komerční banky a MONETA Money Bank. Hlasování je k dispozici na stránce mamenavyber.cz a probíhat bude celý srpen.
„Máme radost, že je o téma sdílení bankomatových sítí zájem napříč celou republikou. Proto jsme se rozhodli postoupit o krok dále a dát lidem možnost vybrat z padesáti lokalit, kde by chtěli mít svůj bankomat,“ prozrazuje motivaci k realizaci kampaně Jitka Haubová, členka představenstva Komerční banky.
V zahraničí model sdílených bankomatů funguje již několik let, tak proč by nemohl v Česku?
Současným trendem v Evropě je právě optimalizace bankomatových sítí s cílem nabídnout dostupnost služby maximálnímu počtu klientů. Stávající spolupráce Komerční banky s MONETA Money Bank umožní eliminovat duplicitní bankomaty na frekventovaných místech a současně instalovat tyto přístroje v lokalitách, kde je dostupnost výběru hotovosti nižší. V neposlední řadě je takové řešení efektivnější a udržitelné, protože dochází k nižšímu počtu dotací hotovosti, servisních výjezdů.