Balíček MůjÚčet využívá již více než 200 tisíc klientů Komerční banky

Tisková zpráva

MůjÚčet od Komerční banky si za rok a půl existence založilo již více než 200 tisíc klientů. Součástí balíčku je i unikátní koncept MojeOdměny, díky němuž mohou klienti získat vedení účtu zcela bez poplatků a řadu dalších výhod. Inovativní novinkou je debetní verze oblíbené Lady karty s atraktivním slevovým programem.

MůjÚčet nabízí za výhodnou cenu vše, co klient pro správu svých osobních financí potřebuje: běžný účet v korunách s měsíčním elektronickým výpisem, mezinárodní embosovanou platební kartu s cestovním pojištěním, jakýkoli kanál přímého bankovnictví i všechny příchozí transakce v korunách zdarma. Kromě základních služeb je možné MůjÚčet rozšířit o KB Spořicí konto Bonus nebo pojištění platební karty Merlin.

MůjÚčet je dále propojen s unikátním konceptem MojeOdměny, který klientovi umožňuje získat až 100 % poplatku za vedení účtu zpět. Zvýhodněná podoba balíčku MůjÚčet je připravena pro rodiny a seniory. Při využívání platební karty k platbám u obchodníků lze navíc získat zpět poplatky za všechny výběry z bankomatů KB debetní kartou.

Každý aktivní klient zapojený do konceptu MojeOdměny aktuálně v průměru měsíčně získává zpět 55 korun na poplatcích za vedení účtu a výběry z bankomatů KB nebo až 2 000 korun bonusového úroku na spořicím účtu ročně. Celkově pak KB každý měsíc odměňuje přibližně 500 tisíc klientů.

Novinkou je unikátní Embosovaná karta v designu Lady, která je součástí balíčku MůjÚčet a nabízí standardní platební funkce debetní karty KB a cestovní pojištění. Navíc umožňuje využít atraktivní slevový program určený především ženám. Detailní katalogová nabídka slev je uvedena na www.ladykarta.cz.

„MůjÚčet je vlajkovou lodí nabídky KB pro retailové klienty. Jeho jedinečné parametry navíc posiluje koncept MojeOdměny. O oblibě produktu hovoří nejen množství založených účtů, ale také počty aktivních klientů, které odměňujeme“, uvedl Michal Pánek, manažer Segmentového řízení pro Retail KB.