Komerční banka rozšířila pravomoci svého ombudsmana

Tisková zpráva

S účinností od 1. 8. 2012 rozšířila Komerční banka pravomoci ombudsmana, který řeší sporné situace mezi vybranými společnostmi Skupiny KB a jejich klienty. Pomoci ombudsmana mohou nově využít také klienti Factoringu KB a SG Equipment Finance Czech Republic.

Kromě klientů Komerční banky se mohou na ombudsmana obrátit také klienti dalších šesti společností Skupiny KB: Komerční pojišťovny, Modré pyramidy stavební spořitelny, Penzijního fondu Komerční banky, společnosti ESSOX a nově společností Factoring KB a SG Equipment Finance Czech Republic.

„Komerční banka zavedla institut ombudsmana v roce 2004 a s jeho pomocí řeší smírnou cestou nejrůznější sporné situace. Jsem proto velmi ráda, že dochází k rozšíření působnosti na další společnosti Skupiny KB,“ uvedla Darina Sontag, manažerka Kvality a inovace.

Ombudsman Komerční banky, JUDr. Joseph Franciscus Vedlich, LLM je ve funkci ombudsmana KB od prosince 2009. Za dobu svého působení již vyřešil desítky případů. Posláním ombudsmana je řešit spory s klienty smírnou cestou tak, aby byla výsledná řešení maximálně vstřícná a odpovídala očekávání klientů.

Funkce ombudsmana je součástí skupiny ombudsmanů Société Générale, v jejímž čele stojí paní Christiane Scrivener, se kterou český ombudsman úzce spolupracuje.