Úkolem studentů bylo nejenom hledat nové cesty, jak nejlépe přiblížit produkty a služby zákazníkům, jak využívat moderní distribuční kanály a jak účinně motivovat klienty pro komunikaci s bankou, ale také zhodnotit současný stav komunikace s klienty.
Do finále soutěže postoupily dva týmy – jeden tvořili studenti z Vysoké školy finanční a správní – ti se ve svém projektu zaměřili na podporu finanční gramotnosti a navrhli komplexní řešení ve formě vzdělávacích seminářů za účelem navázání důvěryhodných vztahů s klienty.
Druhý tým reprezentovali studenti z Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří navrhli nový koncept mobilního bankovnictví pro segment Studenti, spočívající ve zjednodušení stávající služby Mobilní banka. Koncept využívá prvky gamifikace, v komunikaci s klienty uplatňuje princip her a odměňuje uživatele v rámci různých akcí. Tento inovativní nápad byl nakonec vyhodnocen jako nejlepší.
Na studenty nečekaly pouze hmotné dárky – kromě tabletu Samsung mohli členové vítězného týmu využít konzultací s odborníky a setkání se zástupci top managementu Komerční banky.