Oblíbená Lady karta má nový atraktivní web

Tisková zpráva

Oblíbená kreditní Lady karta od Komerční banky se dočkala redesignu svých webových stránek. Především uživatelky webu čeká jak nový design, tak i nový obsah. Díky Lady kartě spoří dámy na penzi, i když utrácejí, a zároveň získávají hodnotné slevy ve stovkách obchodů po celé České republice.

Na realizaci nových webových stránek se podílela internetová agentura FG Forrest. Kromě nového „outfitu“ dostane web www.ladykarta.cz i další doplňky, například pravidelné články o módě. Web je připraven také na úzké propojení s novými marketingovými aktivitami Lady karty na Facebooku.

„Lady karta je ukázkovým příkladem, jak dává Komerční banka tradičním produktům nové funkce a vyšší přidanou hodnotu pro klienta. Ke kreditní kartě jsme přidali nejen slevovou funkci, ale také spoření jedním procentem z objemu platby na účet penzijního spoření u KB Penzijní společnost. Naše klientky tak spoří na penzi i ve chvílích, kdy utrácejí za módu, doplňky i praktické věci do domácnosti,“ říká Charles-Pierre Serain, výkonný ředitel pro Marketing, Komunikaci a Business development.

Oblíbenou Lady kartu si od jejího uvedení na trh pořídily desítky tisíc klientek Komerční banky. Celkový příspěvek KB na účty KB Penzijní společnosti dosahuje každoročně přibližně 20 milionů Kč.

„Redesign webu www.ladykarta.cz mě velmi bavil. Pokud má projektový manažer k tématice webu blízko, práce je příjemnější a projeví se to i na kvalitě výstupů. Dokonce jsem vyhrávala sázky s kolegy, které motivy budeme do webu používat," říká o redesignu projektová manažerka FG Forrest Michaela Švíková, která o weby KB dlouhodobě pečuje.

Stránky kromě podrobných informací o produktu umožňují sjednat si Lady kartu on-line. Součástí webu je také katalog slev, které lze s Lady kartou uplatnit, a přehledná mapa obchodů, kde lze tuto jedinečnou platební kartu využít.