Jak hodnotíte Komerčku
vy, naši zákazníci

Nasloucháme vám, zjišťujeme
a opravujeme to, co nefunguje


 

Bankovní poradce
 


 

Kontaktní centrum
 


 

Mobilní banka
 


 

Účet a platby z účtu

 

 

Jak hodnotíte produkty KB Průměrná spokojenost
Platby kartou v obchodě 9,0
Kreditní karta 9,0

Výběr z bankomatu

8,6
Podnikatelský úvěr 8,4


Stupnice 0-10, 0 – rozhodně nespokojeni, 10 – rozhodně spokojeni

 

 

,,Původně jsem se internetového bankovnictví obával a nedůvěřoval mu. Nakonec vidím, že je vše jednoduché, dokonale zabezpečené a tudíž i v pořádku."

„Potvrzování platby kartou na internetu jedním otiskem prstu v KB Klíči je prostě cool a jednoduché!“

Vždy se zde cítím jako doma „u přátel“ a největší podíl na tom mají jednotliví zaměstnanci této banky na pobočkách.“

„Ačkoliv návštěva banky je již omezena na minimum a vše se dá vyřídit z domova, každá návštěva vaší pobočky v Jilemnici je příjemnou návštěvou. Vše bylo připraveno na určenou hodinu, vše vysvětleno a rady byly užitečné. Jediné co jsem postrádal, bylo občerstvení / káva, voda.“

Mám to hned u sebe ten mobil a tím pádem i banku. Nemusím čekat, až přijdu domů k notebooku, nebo tabletu a vše co potřebuji, tím pádem vyřeším hned.“

„S bankou jsem velmi spokojený, jsem rád za její rychlé a inovativní funkce (Apple Pay, Apple Watch)."

„Internetové bankovnictví a mobilní aplikace jsou přehledné a snadno ovladatelné. Líbí se mi i KB klíč.

„Prakticky jsem se nesetkala s nedostupností a nepoužitelností internetového bankovnictví i během nejvytíženějších období. Oceňuji možnost navýšení limitu na kartě.

Co už se díky zpětné vazbě zlepšilo?

Potvrzování plateb kartou na internetu pomocí jednoho otisku prstu

Protože voláte po jednoduchosti a bezpečnosti, od května 2020 můžete potvrzovat platby kartou na internetu KB klíčem. Funguje to stejně jednoduše jako potvrzení platby v internetovém bankovnictví. Přijde notifikace na mobilní telefon a zde stačí potvrdit platbu otiskem prstu či heslem.

Podepisování dokumentů přímo v mobilu

Všechny dokumenty, které jste mohli doteď podepisovat jen v internetovém bankovnictví MojeBanka, jsou nyní k podpisu dostupné v Mobilní bance. 

PIN ke kartě v Mobilní bance

Mnoho z vás volalo po tom, abyste v aplikaci mohli najít PIN, pokud ho zapomenete. Tak jsme vám ho tam v srpnu 2019 přidali.

Navýšení úvěrového rámce kreditní karty jednoduše přes internetové bankovnictví

Od ledna 2020 si můžete požádat o navýšení úvěrového rámce ke kreditní kartě v internetovém bankovnictví MojeBanka.

Mohu také já něco ovlivnit?

Rozhodně ano. Vaše odpovědi pečlivě čteme a klientům, kterým něco nefunguje, voláme. Snažíme se vám vše vysvětlit a upravit k vaší spokojenosti. Také nasloucháme vašim námětům, ať už jde o potřeby nového bankomatu ve městě, nebo úpravy v internetovém bankovnictví. Děkujeme za zpětnou vazbu.

A nemusíte čekat na dotazník. Pokud máte něco na srdci, váš názor nám můžete poslat hned.

INFORMACE O PRŮZKUMU

Na průzkumu spolupracujeme s výzkumnou agenturou Ipsos. Dotazníky rozesíláme klientům e-mailem den po návštěvě pobočky nebo jiné interakci s bankou‚ jako je telefonát na kontaktní centrum, použití mobilního bankovnictví apod. Kromě toho se denně ptáme náhodně vybraného vzorku klientů na jejich celkovou spokojenost s KB bez ohledu na to, zda byli či nebyli na pobočce nebo s někým z banky byli v kontaktu.

 

Zajímá nás, jak hodnotíte vy, naši zákazníci, Komerční banku. Vaše zpětná vazba nám poskytuje informace o vašich přáních, zkušenostech a problémech. Naše služby a produkty můžeme díky vám vylepšovat, aby vám co nejvíc vyhovovaly.

Zpětná vazba ale není naším jediným cílem. Chceme s vámi hlavně být v kontaktu, naslouchat vám, a pokud vám něco nefunguje jak má, postarat se o nápravu.

O naše zákazníky pečujeme

Abyste u nás byli spokojení, snažíme se pro vás dělat co nejvíc. Podívejte se na výběr toho, co nabízíme.