Nasloucháme vám a podle vás
vylepšujeme nebo opravujeme!


 

Bankovní poradce
 


 

Kontaktní centrum
 


 

Účet a platby

 


 

Mobilní banka
 

 

Jak hodnotíte produkty KB Průměrná spokojenost
Platby kartou v obchodě 9,0
Kreditní karta 9,1

Výběr z bankomatu

8,8
Podnikatelský úvěr 8,2


Stupnice 0-10, 0 – rozhodně nespokojeni, 10 – rozhodně spokojeni

 

 

Skvělé, že přibyla možnost výběru i z bankomatů Moneta zdarma. (Hana, Kadaň)​

Vyhovuje mi internetové bankovnictví. Mám srovnání i s jinými bankami. Moje banka od KB mi vyhovuje nejvíc. (Zlata, Brno)​

Chtěl bych mít samostatný limit pro platby kartou na internetu a v obchodech. (Jonáš, Praha)

  • Díky vašim podnětům máte možnost nastavit samostatné limity pro platby kartou na internetu a v kamenných ochodech. Nastavení limitů v mobilním či internetovém bankovnictví je snadné a rychlé.

Osobně využívám služeb pouze KB, jelikož mi vyšla vstříc a připravila řešení na míru, která u jiných bank nebyla možná nebo neexistovala. Jediným mínusem jsou vyšší ceny, nicméně to je logické vzhledem k množství kamenných poboček KB a poradců, které low-costové e-banky nemají. (firemní klient, Hradec Králové)​

Vždy mi v KB poradí, pomohou, když si nevím rady, a to jak na pobočce nebo telefonicky. Líbí se mi KB klíč a že hodně věcí mohu dělat přes internet. (Iva, Opava) ​

V internetovém bankovnictví bych uvítal možnost si kdykoli zažádat o potvrzení o vedení účtu, tedy, že jsem majitelem. Ušetřilo by mi to návštěvu pobočky, tedy čas i peníze. (firemní klient, Praha)

  • Rádi jsem vyslyšeli vaše přání, a tak potvrzení, že jste majitelem konkrétního bankovního účtu, najdete přímo ve vašem internetovém bankovnictví.

KB je pružná v zavádění nových služeb, např. bankovní identita je fajn, šetří mi čas. (Petr, Benešov)​

Jsem spokojená s přehlednou mobilní bankou a možností připojení účtů od jiné banky. (Šárka, Ústí nad Labem)​

Jsem spokojen s mobilním bankovnictvím na 100 % ale i s KB Klíčem. Ta doba, kdy byly nutné certifikáty, byla opravdu hrozná. (David, Litvínov)​

Mám u KB více účtů chtěl bych si je pojmenovat, podle sebe, aby byly názvy viditelné na přehledu. (firemní klient, Pardubice)

  • Účty lze pojmenovat v detailu účtu pod položkou Informace o účtu nebo v menu Nastavení, Moje účty a produkty, detail účtu, Zobrazit a přejmenovat.

Bylo by fajn, kdybych nemusel pokaždé na pobočku, když chci udělat mimořádnou splátku úvěru. Kdybych mohl jednoduše provést sám i v internetovém bankovnictví. (Ondřej, Praha)

  • Kvůli mimořádné splátce úvěru či předčasnému splacení úvěru již není třeba chodit na pobočku. Požadavek je možné zadat jednoduše v internetovém bankovnictví MojeBanka

Děkuji za vkladový bankomat, který často využívám a nemusím tak kvůli vkladu na pobočku.“ (Firemní klient, Olomouc)​

To, co si dohodnu se svým osobním a firemním poradcem vždy platí. Firemní poradce se nám velice snaží pomoci, a protože jsme nově vzniklá firma, tak to opravdu potřebujeme. (Firemní klient, Ostrava)

Co už se díky zpětné vazbě zlepšilo?

Samostatný limit pro platbu na internetu
Limity si můžete nastavit samostatně pro platby kartou na internetu a v kamenných ochodech, a to jednoduše v mobilním či internetovém bankovnictví.

Potvrzení o vlastnictví účtu v internetovém bankovnictví
Potvrzení, že jste majitelem konkrétního bankovního účtu, najdete přímo ve vašem internetovém bankovnictví.

Také z bankomatů Moneta Money Bank vybírají klienti KB zdarma
Od června mohou klienti KB vybírat také z bankomatů Moneta Money Bank zdarma

Předčasné splacení nebo mimořádná splátka úvěru v internetovém bankovnictví
Žádost o předčasné splacení spotřebitelského úvěru nebo mimořádnou splátku vyplníte jednoduše během 3 minut v internetovém bankovnictví MojeBanka. Do pěti pracovních dnů vám zašleme finální částku, kterou uhradíte.

Daňová rezidence snadno v Mobilní bance
Chceme šetřit váš čas, proto daňovou rezidenci snadno vyplníte v Mobilní bance bez nutnosti návštěvy pobočky.

Včasné informace o nedostatku financí na automatickou splátku vaší kreditní karty v bezúročném období
Pokud 3 dny před blížící se automatickou splátkou vaší kreditní karty není na vašem účtu dostatek finančních prostředků, pošleme vám informační sms zprávu. Máte tak čas pro doplnění financí a využití bezúročného období.

Uvedení informací k transparentnímu účtu
Zřizovatelům transparentních účtů chyběla možnost uvést k účtu popis, za jakým účelem je transparentní účet zřizován, včetně záměrů zřizovatele účtu. Nově tak u transparentních účtů můžete přidat stručný popis účelu transparentního účtu v rozsahu 160 znaků.

Zrušení inkasa nově bez nutnosti autorizace
Chtěli jste inkaso rušit bez nutnosti zadávání hesla, už můžete. Jak v mobilní bance, tak v internetovém bankovnictví je možné inkaso zrušit bez nutnosti autorizace.

Navýšení úvěrového rámce kreditní karty
Kvůli navýšení úvěrového rámce ke kreditní kartě už nemusíte na pobočku, ale můžete požádat v internetovém bankovnictví MojeBanka. Dodatek ke kreditní kartě následně elektronicky podepíšete buď v aplikaci MojeBanka nebo v Mobilní bance. Případně můžete požádat prostřednictvím Kontaktního centra a opět podpisem dodatku elektronicky potvrdit bud v mobilním nebo internetovém bankovnictví.

Potvrzování plateb kartou na internetu pomocí jednoho otisku prstu
Protože voláte po jednoduchosti a bezpečnosti, můžete potvrzovat platby kartou na internetu KB klíčem. Funguje to stejně jednoduše jako potvrzení platby v internetovém bankovnictví. Přijde notifikace na mobilní telefon a zde stačí potvrdit platbu otiskem prstu či heslem.

Otevírací doba poboček KB rozšířena a sjednocena
Vyslyšeli jsme vaše přání a rozšířili jsme a sjednotili otevírací dobu 241 poboček KB. Ve vybraných dnech tak můžete využít služeb našich poboček již od 8:00 (vždy v pátek), respektive až do 18:00 (vždy v pondělí) hodin. Rozšířená otevírací doba je jednotná pro všechny pobočky s výjimkou poboček v obchodních centrech, kde je provoz stanoven individuálně.

Pátý drive-up bankomat KB nově v Plzni
Díky vaší oblibě drive-up bankomatů, prostřednictvím kterých máte možnost vkládat či vybírat peníze bezpečně přímo z pohodlí auta 24 hodin denně, jsme ke čtyřem současným v Praze, Brně, Hradci Králové a Ostravě přidali další, a to v Plzni.

Fulltextové vyhledávání v internetovém bankovnictví KB
Chyběla vám možnost najít platby v internetovém bankovnictví zadáním libovolného textu, tak to je již minulost. Přinášíme vám fulltextové vyhledávání v internetovém bankovnictví KB. V internetovém bankovnictví MojeBanka mohou klienti vyhledávat platby podle názvu obchodníka, jména příjemce i odesílatele, popisu platby, data, čísla účtu i symbolů, a to i podle více výrazů najednou.

Zvyšujeme počty vkladových bankomatů
S hotovostí nemusíte chodit na pobočku, ale peníze si můžete jednoduše vložit na svůj účet díky vkladovému bankomatu KB a debetní kartě. Abychom vám nabídli tuto možnost v co největším počtu lokalit, zvyšuje Komerční banka v posledních letech neustále počet bankomatů a to v průměru o 15 za rok. Držíme tak jednoznačně pozici lídra v počtu depozitních bankomatů. V květnu 2022 jsme provozovali celkem 514 vkladových a recyklačních ATM.

Podepisování dokumentů přímo v mobilu
Všechny dokumenty, které jste mohli doteď podepisovat jen v internetovém bankovnictví MojeBanka jsou nyní k podpisu dostupné v Mobilní bance. 

Řazení dlaždic v internetovém bankovnictví dle vašich preferencí
Produktové dlaždice v internetovém bankovnictví v MojeBanka si můžete snadno libovolně seřadit dle svých preferencí. Pořadí produktových dlaždic lze měnit v menu Účty, Přehled účtů, Pojmenování a řazení.

Variabilní symbol v přehledu plateb v MojeBanka
V přehledu plateb zobrazujeme variabilní symboly plateb bez nutnosti otevírat detail jednotlivé platby.

„Popis pro mě“ najdou klienti i na výpisu z účtu
Vyslyšeli jsem vaše přání, vlastní poznámku k platbě, kterou si zadáváte v internetovém bankovnictví do pole *„Popis pro mě“, přenášíme i do výpisů z účtu.  Stále platí, že tato informace slouží pouze pro potřeby zadavatele platby. Na rozdíl od vyplněného pole „Zpráva pro příjemce“ ji nepřenášíme nikomu jinému než přímo zadavateli platby. Proto se „Popis pro mě“ nepřenáší do potvrzení o platbě.

PIN ke kartě v Mobilní bance
Mnoho z vás volalo po tom, abyste v aplikaci mohli najít PIN, pokud ho zapomenete. Nyní už ho tam najdete.

Mohu také já něco ovlivnit?

Rozhodně ano. Vaše odpovědi pečlivě čteme a klientům, kterým něco nefunguje, voláme. Snažíme se vám vše vysvětlit a upravit k vaší spokojenosti. Také nasloucháme vašim námětům, ať už jde o potřeby nového bankomatu ve městě, nebo úpravy v internetovém bankovnictví. Děkujeme za zpětnou vazbu.

A nemusíte čekat na dotazník. Pokud máte něco na srdci, váš názor nám můžete poslat hned.

INFORMACE O PRŮZKUMU

Na průzkumu spolupracujeme s výzkumnou agenturou Ipsos. Dotazníky rozesíláme klientům e-mailem den po návštěvě pobočky nebo jiné interakci s bankou‚ jako je telefonát na kontaktní centrum, použití mobilního bankovnictví apod. Kromě toho se denně ptáme náhodně vybraného vzorku klientů na jejich celkovou spokojenost s KB bez ohledu na to, zda byli či nebyli na pobočce nebo s někým z banky byli v kontaktu.

 

Zajímá nás, jak hodnotíte vy, naši zákazníci, Komerční banku. Vaše zpětná vazba nám poskytuje informace o vašich přáních, zkušenostech a problémech. Naše služby a produkty můžeme díky vám vylepšovat, aby vám co nejvíc vyhovovaly.

Zpětná vazba ale není naším jediným cílem. Chceme s vámi hlavně být v kontaktu, naslouchat vám, a pokud vám něco nefunguje jak má, postarat se o nápravu.

Vyzkoušejte si naše služby
až na 1 rok

Když nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze. 

Chci vědět víc