Řekněte nám svůj názor

Pochvala

Pochvala

Budeme rádi, když nám dáte vědět,
čím jste byli spokojeni.
Námět

Námět

Díky vašim postřehům a nápadům pro
vás vylepšujeme produkty a služby.
Stížnost

Stížnost

Děkujeme vám za zpětnou vazbu. Napište,
co se nepovedlo, vaší stížností se budeme zabývat. 

Spokojenost se službami

Děkujeme 707 413 klientům za hodnocení našich služeb..

Bankovní poradce

Bankovní poradce

97 % klientů je spokojeno s bankovním poradcem
Kontaktní centrum

Kontaktní centrum

92 % klientů hodnotí pozitivně svou zkušenost s Kontaktním centrem
Účet a platby

Účet a platby

89 % klientů je spokojeno s účtem a platbami
Mobilní banka

Mobilní banka

85 % klientů je spokojeno s Mobilní bankou

Jak hodnotíte naše produkty a služby

(Maximální hodnota 10)

Platby kartou v obchodě

Platby kartou v obchodě

Kreditní karta

Kreditní karta

Výběr z bankomatu

Výběr z bankomatu

Podnikatelský úvěr

Podnikatelský úvěr

Co jste nám napsali

Hana, Kadaň

Hana, Kadaň

„Skvělé, že přibyla možnost výběru i z bankomatů Moneta zdarma.“

Firemní klient, Hradec Králové

Firemní klient, Hradec Králové

„Osobně využívám služeb pouze KB, jelikož mi vyšla vstříc a připravila řešení na míru, která u jiných bank nebyla možná nebo neexistovala. Jediným minusem jsou vyšší ceny, nicméně to je logické vzhledem k množství kamenných poboček KB a poradců, které low-costové e-banky nemají.“

Firemní klient, Praha

Firemní klient, Praha

„V internetovém bankovnictví bych uvítal možnost si kdykoli zažádat o potvrzení o vedení účtu, tedy, že jsem majitelem. Ušetřilo by mi to návštěvu pobočky, tedy čas i peníze.“


Odpověd KB: Rádi jsme vyslyšeli vaše přání, a tak potvrzení, že jste majitelem konkrétního bankovního účtu, najdete přímo ve vašem internetovém bankovnictví.

David, Litvínov

David, Litvínov

„Jsem spokojen s mobilním bankovnictvím na 100 % a také s KB Klíčem. Ta doba, kdy byly nutné certifikáty, byla opravdu hrozná.“

Jonáš, Praha

Jonáš, Praha

„Chtěl bych mít samostatný limit pro platby kartou na internetu a v obchodech.“


KB odpověď: Moc děkujeme za Váš podnět. Samostatné limity pro platby kartou na internetu si už teď můžete nastavit v internetovém bankovnictví.

Firemní klient, Pardubice

Firemní klient, Pardubice

„Mám u KB více účtů chtěl bych si je pojmenovat podle sebe, aby byly názvy viditelné na přehledu“


KB odpověď: Děkujeme za vaši zprávu. Účty si můžete pojmenovat v detailu účtu pod položkou Informace o účtu nebo v menu Nastavení, Moje účty a produkty, detail účtu, Zobrazit a přejmenovat.

Ondřej, Praha

Ondřej, Praha

„Bylo by fajn, kdybych nemusel pokaždé na pobočku, když chci udělat mimořádnou splátku úvěru. Kdybych mohl jednoduše provést sám i v internetovém bankovnictví.“


KB odpověď: Děkujeme za Vaši zprávu. Souhlasíme s Vámi a s radostí oznamujeme, že kvůli mimořádné splátce úvěru či předčasnému splacení úvěru už není třeba chodit na pobočku. Požadavek můžete zadat jednoduše v internetovém bankovnictví MojeBanka.

Firemní klient, Olomouc

Firemní klient, Olomouc

„Děkuji za vkladový bankomat, který často využívám a nemusím tak kvůli vkladu na pobočku.“

Iva, Opava

Iva, Opava

„Líbí se mi KB Klíč a že hodně věcí mohu dělat přes internet.“

Petr, Benešov

Petr, Benešov

„Díky bankovní identitě šetřím čas, super.“

Mohlo by vás zajímat

Stížnosti a reklamace

Stížnosti a reklamace

Můžete se na nás obrátit online,
telefonicky a osobně
Tarify

Tarify

Vyberte si sadu produktů a služeb, které se hodí k vašemu životnímu stylu