Jak hodnotíte Komerčku
vy, naši zákazníci

Nasloucháme vám, zjišťujeme
a opravujeme to, co nefunguje


 

Bankovní poradce
 


 

Kontaktní centrum
 


 

Mobilní banka
 


 

Účet a platby z účtu

 

 

Jak hodnotíte produkty KB Průměrná spokojenost
Platby kartou v obchodě 9,0
Kreditní karta 8,9

Výběr z bankomatu

8,4
Podnikatelský úvěr 8,4


Stupnice 0-10, 0 – rozhodně nespokojeni, 10 – rozhodně spokojeni

 

 

„Paní J.K. bankovní poradce z Pardubic, pro mne operativně udělala nemožné, ačkoli čekala klienta. Velmi ji děkuji a doufám, že se tato zpráva dostane k jejímu nadřízenému. Velmi mi pomohla a byla neuvěřitelně vstřícná a ochotná. Děkuji, V.N.“

„Slečna byla velice milá většinu mi ochotně vysvětlila po telefonu a doplnila plným zněním podmínek přes email. Skvělá zkušenost, děkuji. Slečna působí jako člověk na svém místě!“

„Už týden používám Apple Pay. Na telefonu mi to zprovoznil syn, ale zvládla bych to i sama, je to velmi snadné. Hlavní důvod aktivace tohoto typu placení byl ten, že při sportu sebou většinou peněženku nemám, ale telefon mám vždycky. A musím říci, že to funguje skvěle.“

„Nešel změnit pin kód na bankomatu a nemohla jsem s ni zaplatit i po aktivaci, již je už všechno v pořádku.“

„Intuitivní, rychlé připojení, možnost ověření otiskem prstu, pohodlné zadávání a placení, kontrola účtu. Není co řešit, naprostá spokojenost! :-)“

„V podstatě jsem spokojena, konečně je místo certifikátu mobilní klíč, ale co mne mrzí, že jsem k  novému účtu nedostala spořicí účet zdarma, jako ho dostal můj manžel jako nový klient KB. Jsem dlouholetý klient a tak si myslím, že bych tuto výhodu měla mít též.“

Co už se díky zpětné vazbě zlepšilo?

PIN ke kartě v Mobilní bance

Mnoho z vás volalo po tom, abyste v aplikaci mohli najít PIN, pokud ho zapomenete. Tak jsme vám ho tam v srpnu 2019 přidali.

Nové bankomaty

Nasloucháme vám a přidáváme bankomaty do míst, kde vám chybí.

Platby mezi bankami během několika sekund

Spustili jsme okamžité platby. Od podzimu 2019 můžete převádět peníze mezi bankami během několika vteřin. Banky, které okamžité platby podporují, budou postupně přibývat.

Mohu také já něco ovlivnit?

Rozhodně ano. Vaše odpovědi pečlivě čteme a klientům, kterým něco nefunguje, voláme. Snažíme se vám vše vysvětlit a upravit k vaší spokojenosti. Také nasloucháme vašim námětům, ať už jde o potřeby nového bankomatu ve městě, nebo úpravy v internetovém bankovnictví. Děkujeme za zpětnou vazbu.

A nemusíte čekat na dotazník. Pokud máte něco na srdci, váš názor nám můžete poslat hned.

INFORMACE O PRŮZKUMU

Na průzkumu spolupracujeme s výzkumnou agenturou Ipsos. Dotazníky rozesíláme klientům e-mailem den po návštěvě pobočky nebo jiné interakci s bankou‚ jako je telefonát na kontaktní centrum, použití mobilního bankovnictví apod. Kromě toho se denně ptáme náhodně vybraného vzorku klientů na jejich celkovou spokojenost s KB bez ohledu na to, zda byli či nebyli na pobočce nebo s někým z banky byli v kontaktu.

 

Zajímá nás, jak hodnotíte vy, naši zákazníci, Komerční banku. Vaše zpětná vazba nám poskytuje informace o vašich přáních, zkušenostech a problémech. Naše služby a produkty můžeme díky vám vylepšovat, aby vám co nejvíc vyhovovaly.

Zpětná vazba ale není naším jediným cílem. Chceme s vámi hlavně být v kontaktu, naslouchat vám, a pokud vám něco nefunguje jak má, postarat se o nápravu.

O naše zákazníky pečujeme

Abyste u nás byli spokojení, snažíme se pro vás dělat co nejvíc. Podívejte se na výběr toho, co nabízíme.