Nasloucháme vám a podle vás
vylepšujeme nebo opravujeme!


 

Bankovní poradce
 


 

Kontaktní centrum
 


 

Účet a platby

 


 

Mobilní banka
 

 

Jak hodnotíte produkty KB Průměrná spokojenost
Platby kartou v obchodě 9,0
Kreditní karta 9,0

Výběr z bankomatu

8,6
Podnikatelský úvěr 8,4


Stupnice 0-10, 0 – rozhodně nespokojeni, 10 – rozhodně spokojeni

 

 

,,Původně jsem se internetového bankovnictví obával a nedůvěřoval mu. Nakonec vidím, že je vše jednoduché, dokonale zabezpečené a tudíž i v pořádku."

„Potvrzování platby kartou na internetu jedním otiskem prstu v KB Klíči je prostě cool a jednoduché!“

Vždy se zde cítím jako doma „u přátel“ a největší podíl na tom mají jednotliví zaměstnanci této banky na pobočkách.“

„Ačkoliv návštěva banky je již omezena na minimum a vše se dá vyřídit z domova, každá návštěva vaší pobočky v Jilemnici je příjemnou návštěvou. Vše bylo připraveno na určenou hodinu, vše vysvětleno a rady byly užitečné. Jediné co jsem postrádal, bylo občerstvení / káva, voda.“

Mám to hned u sebe ten mobil a tím pádem i banku. Nemusím čekat, až přijdu domů k notebooku, nebo tabletu a vše co potřebuji, tím pádem vyřeším hned.“

„S bankou jsem velmi spokojený, jsem rád za její rychlé a inovativní funkce (Apple Pay, Apple Watch)."

„Internetové bankovnictví a mobilní aplikace jsou přehledné a snadno ovladatelné. Líbí se mi i KB klíč.

„Prakticky jsem se nesetkala s nedostupností a nepoužitelností internetového bankovnictví i během nejvytíženějších období. Oceňuji možnost navýšení limitu na kartě.

Co už se díky zpětné vazbě zlepšilo?

Potvrzování plateb kartou na internetu pomocí jednoho otisku prstu

Protože voláte po jednoduchosti a bezpečnosti, od května 2020 můžete potvrzovat platby kartou na internetu KB klíčem. Funguje to stejně jednoduše jako potvrzení platby v internetovém bankovnictví. Přijde notifikace na mobilní telefon a zde stačí potvrdit platbu otiskem prstu či heslem.

Otevírací doba poboček KB rozšířena a sjednocena

Vyslyšeli jsem vaše přání a od 1. května 2021 jsme rozšířili a sjednotili otevírací dobu 241 poboček KB. Ve vybraných dnech tak můžete využít služeb našich poboček již od 8:00 (vždy v pátek), respektive až do 18:00 (vždy v pondělí) hodin. Rozšířená otevírací doba je jednotná pro všechny pobočky s výjimkou poboček v obchodních centrech, kde je provoz stanoven individuálně.

Pátý drive-up bankomat KB nově v Plzni

Díky vaší oblibě drive-up bankomatů, prostřednictvím kterých máte možnost vkládat či vybírat peníze bezpečně přímo z pohodlí auta 24 hodin denně, jsme ke čtyřem současným v Praze, Brně, Hradci Králové a Ostravě přidali další, a to v Plzni.

Fulltextové vyhledávání v internetovém bankovnictví KB

Chyběla vám možnost najít platby v internetovém bankovnictví zadáním libovolného textu, tak to je již minulost. Přinášíme vám fulltextové vyhledávání v internetovém bankovnictví KB. V internetovém bankovnictví MojeBanka mohou klienti vyhledávat platby podle názvu obchodníka, jména příjemce i odesílatele, popisu platby, data, čísla účtu i symbolů, a to i podle více výrazů najednou.

Zvyšujeme počty vkladových bankomatů

S hotovostí nemusíte chodit na pobočku, ale peníze si můžete jednoduše vložit na svůj účet díky vkladovému bankomatu KB a debetní kartě. Abychom vám nabídli tuto možnost v co největším počtu lokalit, zvyšuje Komerční banka v posledních letech neustále počet bankomatů a to v průměru o 15 za rok. Držíme tak jednoznačně pozici lídra v počtu depozitních bankomatů. Ke konci roku 2020 jsme provozovali celkem 429 vkladových a recyklačních ATM.

Podepisování dokumentů přímo v mobilu

Všechny dokumenty, které jste mohli doteď podepisovat jen v internetovém bankovnictví MojeBanka jsou nyní k podpisu dostupné v Mobilní bance. 

PIN ke kartě v Mobilní bance

Mnoho z vás volalo po tom, abyste v aplikaci mohli najít PIN, pokud ho zapomenete. V srpnu 2019 jsme vám ho tam proto přidali.

Navýšení úvěrového rámce kreditní karty jednoduše přes internetové bankovnictví

Od ledna 2020 si můžete požádat o navýšení úvěrového rámce ke kreditní kartě v internetovém bankovnictví MojeBanka.

Mohu také já něco ovlivnit?

Rozhodně ano. Vaše odpovědi pečlivě čteme a klientům, kterým něco nefunguje, voláme. Snažíme se vám vše vysvětlit a upravit k vaší spokojenosti. Také nasloucháme vašim námětům, ať už jde o potřeby nového bankomatu ve městě, nebo úpravy v internetovém bankovnictví. Děkujeme za zpětnou vazbu.

A nemusíte čekat na dotazník. Pokud máte něco na srdci, váš názor nám můžete poslat hned.

INFORMACE O PRŮZKUMU

Na průzkumu spolupracujeme s výzkumnou agenturou Ipsos. Dotazníky rozesíláme klientům e-mailem den po návštěvě pobočky nebo jiné interakci s bankou‚ jako je telefonát na kontaktní centrum, použití mobilního bankovnictví apod. Kromě toho se denně ptáme náhodně vybraného vzorku klientů na jejich celkovou spokojenost s KB bez ohledu na to, zda byli či nebyli na pobočce nebo s někým z banky byli v kontaktu.

 

Zajímá nás, jak hodnotíte vy, naši zákazníci, Komerční banku. Vaše zpětná vazba nám poskytuje informace o vašich přáních, zkušenostech a problémech. Naše služby a produkty můžeme díky vám vylepšovat, aby vám co nejvíc vyhovovaly.

Zpětná vazba ale není naším jediným cílem. Chceme s vámi hlavně být v kontaktu, naslouchat vám, a pokud vám něco nefunguje jak má, postarat se o nápravu.

Vyzkoušejte si naše služby 
na 6 měsíců

Když nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze. 

Chci vědět víc