Nasloucháme vám a podle vás
vylepšujeme nebo opravujeme!


 

Bankovní poradce
 


 

Kontaktní centrum
 


 

Účet a platby

 


 

Mobilní banka
 

 

Jak hodnotíte produkty KB Průměrná spokojenost
Platby kartou v obchodě 9,0
Kreditní karta 9,2

Výběr z bankomatu

8,8
Podnikatelský úvěr 8,2


Stupnice 0-10, 0 – rozhodně nespokojeni, 10 – rozhodně spokojeni

 

 

„To, co si dohodnu se svým osobním a firemním poradcem, vždy platí. Firemní poradce se nám velice snaží pomoci a protože jsme nově vzniklá firma, tak to opravdu potřebujeme.“​

"Vadí mi, že je nutné se na pobočku dopředu objednat. Chci přijít, kdy se to hodí mně. Na druhou stranu to pak šlo docela rychle a paní mi pomohla."

„Na mobilní bankovnictví jsem si rychle zvykla, je přehledné a, snadno najdu, co potřebuji. Hodně se mi líbí zabezpečení. Mám účet u 3 bank, tohle je celkově nejlepší.“​

„V IB jsem vyzkoušela možnost nahrání dokumentu (OP) a stahuji si potvrzení o úrocích. Za mě funguje super.“

„Děkuji za vkladový bankomat, který často využívám a nemusím tak kvůli vkladu na pobočku.“​

„Jsem velmi spokojená s mobilní aplikací, velmi mi to ulehčuje život. Webová aplikace je také dobrá. Bankovní identita je k nezaplacení.“

„Internetové bankovnictví poskytuje služby, které potřebuji. Oceňuji přetahování dlaždic v případě převodu z účtu na účet a možnost přístupu k účtům u jiných bank.“​

„Potvrzování plateb a změn v internetovém bankovnictví KB klíčem je rychlé a funguje bez problémů.“

"Oceňuji možnost navýšení limitu na kartě bez toho, že bych musel na pobočku.

„Původně jsem se internetového bankovnictví obával a nedůvěřoval mu. Nakonec vidím, že je to jednoduché,  zabezpečené, a tudíž i v pořádku."

 „Potvrzování platby kartou na internetu jedním otiskem prstu v KB Klíči je prostě cool a jednoduché!“

Co už se díky zpětné vazbě zlepšilo?

Předčasné splacení nebo mimořádná splátka úvěru v internetovém bankovnictví

Žádost o předčasné splacení spotřebitelského úvěru nebo mimořádnou splátku vyplníte jednoduše během 3 minut v internetovém bankovnictví MojeBanka. Do pěti pracovních dnů vám zašleme finální částku, kterou uhradíte.

Uvedení informací k transparentnímu účtu

Zřizovatelům transparentních účtů chyběla možnost uvést k účtu popis, za jakým účelem je transparentní účet zřizován, včetně záměrů zřizovatele účtu. Nově tak u transparentních účtů můžete přidat stručný popis účelu transparentního účtu v rozsahu 160 znaků.

Zrušení inkasa nově bez nutnosti autorizace

Chtěli jste inkaso rušit bez nutnosti zadávání hesla, už můžete. Jak v mobilní bance, tak v internetovém bankovnictví je možné inkaso zrušit bez nutnosti autorizace.

Navýšení úvěrového rámce kreditní karty

Kvůli navýšení úvěrového rámce ke kreditní kartě už nemusíte na pobočku, ale můžete požádat v internetovém bankovnictví MojeBanka. Dodatek ke kreditní kartě následně elektronicky podepíšete buď v aplikaci MojeBanka nebo v Mobilní bance. Případně můžete požádat prostřednictvím Kontaktního centra a opět podpisem dodatku elektronicky potvrdit bud v mobilním nebo internetovém bankovnictví.

Potvrzování plateb kartou na internetu pomocí jednoho otisku prstu

Protože voláte po jednoduchosti a bezpečnosti, můžete potvrzovat platby kartou na internetu KB klíčem. Funguje to stejně jednoduše jako potvrzení platby v internetovém bankovnictví. Přijde notifikace na mobilní telefon a zde stačí potvrdit platbu otiskem prstu či heslem.

Otevírací doba poboček KB rozšířena a sjednocena

Vyslyšeli jsme vaše přání a rozšířili jsme a sjednotili otevírací dobu 241 poboček KB. Ve vybraných dnech tak můžete využít služeb našich poboček již od 8:00 (vždy v pátek), respektive až do 18:00 (vždy v pondělí) hodin. Rozšířená otevírací doba je jednotná pro všechny pobočky s výjimkou poboček v obchodních centrech, kde je provoz stanoven individuálně.

Pátý drive-up bankomat KB nově v Plzni

Díky vaší oblibě drive-up bankomatů, prostřednictvím kterých máte možnost vkládat či vybírat peníze bezpečně přímo z pohodlí auta 24 hodin denně, jsme ke čtyřem současným v Praze, Brně, Hradci Králové a Ostravě přidali další, a to v Plzni.

Fulltextové vyhledávání v internetovém bankovnictví KB

Chyběla vám možnost najít platby v internetovém bankovnictví zadáním libovolného textu, tak to je již minulost. Přinášíme vám fulltextové vyhledávání v internetovém bankovnictví KB. V internetovém bankovnictví MojeBanka mohou klienti vyhledávat platby podle názvu obchodníka, jména příjemce i odesílatele, popisu platby, data, čísla účtu i symbolů, a to i podle více výrazů najednou.

Zvyšujeme počty vkladových bankomatů

S hotovostí nemusíte chodit na pobočku, ale peníze si můžete jednoduše vložit na svůj účet díky vkladovému bankomatu KB a debetní kartě. Abychom vám nabídli tuto možnost v co největším počtu lokalit, zvyšuje Komerční banka v posledních letech neustále počet bankomatů a to v průměru o 15 za rok. Držíme tak jednoznačně pozici lídra v počtu depozitních bankomatů. V květnu 2022 jsme provozovali celkem 514 vkladových a recyklačních ATM.

Podepisování dokumentů přímo v mobilu

Všechny dokumenty, které jste mohli doteď podepisovat jen v internetovém bankovnictví MojeBanka jsou nyní k podpisu dostupné v Mobilní bance. 

PIN ke kartě v Mobilní bance

Mnoho z vás volalo po tom, abyste v aplikaci mohli najít PIN, pokud ho zapomenete. Nyní už ho tam najdete.

 

Mohu také já něco ovlivnit?

Rozhodně ano. Vaše odpovědi pečlivě čteme a klientům, kterým něco nefunguje, voláme. Snažíme se vám vše vysvětlit a upravit k vaší spokojenosti. Také nasloucháme vašim námětům, ať už jde o potřeby nového bankomatu ve městě, nebo úpravy v internetovém bankovnictví. Děkujeme za zpětnou vazbu.

A nemusíte čekat na dotazník. Pokud máte něco na srdci, váš názor nám můžete poslat hned.

INFORMACE O PRŮZKUMU

Na průzkumu spolupracujeme s výzkumnou agenturou Ipsos. Dotazníky rozesíláme klientům e-mailem den po návštěvě pobočky nebo jiné interakci s bankou‚ jako je telefonát na kontaktní centrum, použití mobilního bankovnictví apod. Kromě toho se denně ptáme náhodně vybraného vzorku klientů na jejich celkovou spokojenost s KB bez ohledu na to, zda byli či nebyli na pobočce nebo s někým z banky byli v kontaktu.

 

Zajímá nás, jak hodnotíte vy, naši zákazníci, Komerční banku. Vaše zpětná vazba nám poskytuje informace o vašich přáních, zkušenostech a problémech. Naše služby a produkty můžeme díky vám vylepšovat, aby vám co nejvíc vyhovovaly.

Zpětná vazba ale není naším jediným cílem. Chceme s vámi hlavně být v kontaktu, naslouchat vám, a pokud vám něco nefunguje jak má, postarat se o nápravu.

Vyzkoušejte si naše služby
až na 1 rok

Když nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze. 

Chci vědět víc