Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše”. Cookies můžete také odsouhlasit jednotlivě. Upravit nastavení
Připojení účtu z jiné banky zvládnete za pár minut. Z důvodu bezpečnosti zůstane účet obvykle připojen po dobu 90 dnů. Každá banka má však své podmínky, za kterých připojení umožňuje.
Přihlaste se standardním způsobem do internetového bankovnictví MojeBanka
V menu vyberte položku „Účty“ a poté „Přidat účet u jiné banky“.
Vyberte banku, ze které chcete účet připojit. Pak klikněte na tlačítko „pokračovat“
Po odsouhlasení podmínek vás přesměrujeme na přihlašovací obrazovku vybrané banky. Přihlaste se, jak jste zvyklí, a najděte příslušný formulář, kde připojení účtu dokončíte a potvrdíte.
Od této chvíle uvidíte své účty v internetovém bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business i v Mobilní bance.
Přihlaste se standardním způsobem do internetového bankovnictví MojeBanka Business
V menu vyberte položku „Otevřené bankovnictví, dále „Účty u jiných bank“ a poté „Přidat účet u jiné banky“.
Přihlaste se standardním způsobem do mobilního bankovnictví MobilníBanka.
V menu vyberte položku „Produkty“ a poté možnost „Připojení nové banky“.
Na následující obrazovce si vyberte banku, kterou chcete připojit.
Účet si snadno a rychle připojíte v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
Pro využívání Multibankingu u nás potřebujete mít účet. Dejte nám své číslo a pomůžeme vám účet založit.
KB Klíč
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty