NÁSLEDUJÍCÍ KROKY POUŽIJTE V PŘÍPADĚ PRODLOUŽENÍ PŘIPOJENÍ
Pokud už jste měli připojené vaše účty v Hello bank! do internetového bankovnictví v Komerční bance a chcete připojení prodloužit, ověřte, zda není přístup ještě platný a v takovém případě deaktivujte, prosíme, nejdříve vaše připojení v internetovém bankovnictví Hello bank!.
Postup:
Přihlásíte se do internetového bankovnictví Hello bank!. Na horní liště kliknete na označení vašeho jména a zobrazí se menu, ve kterém zvolíte Nastavení.
.png.aspx)
V nastavení vyhledáte Aplikace třetích stran a zde aplikaci Komerční banka, a.s.

Po rozkliknutí se zobrazí

Zde kliknete na tlačítko Deaktivace a potvrdíte výběr. Zobrazí se potvrzení deaktivace.

Nyní můžete odejít z internetového bankovnictví Hello bank!, vrátit se do internetového bankovnictví Komerční banky a připojit svoje účty v Hello bank! do svého internetového bankovnictví v Komerční bance tak, jak je popsáno na začátku tohoto návodu.