Kde začít

internetovém bankovnictví Mojebanka po přihlášení naleznete v menu účty volbu přidat účet u jiné banky.

Další možností je tlačítko přidat banku na hlavní stránce Mojebanka. Opět je nutné se přihlásit.

Přidat účet je taktéž možné přes aplikaci Mobilní banka.

Krok 1

Na stránce „Připojení účtů z jiných bank“ vyberte „mBank S.A., organizační složka“ a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Krok 2

Budete přesměrováni do mBank S.A., organizační složka, což může chvíli trvat. Během toho se vám budou zobrazovat informace o tom, kdy budete přesměrováni.

Krok 3

Jakmile se vám otevře přihlašovací stránka do internetového bankovnictví mBank S.A., organizační složka, můžete se přihlásit svými přihlašovacími údaji do mBank S.A., organizační složka, tak, jak jste zvyklí.

Krok 4

Po přihlášení se vám automaticky otevře průvodce, který vás provede propojením vašich účtů do KB.

Nejprve je nutné se přihlásit do mBank S.A., organizační složka, a.s a tak provést silné ověření klienta.

Krok 5

Poté je nutné provést na straně mBank S.A., organizační složka Autorizaci uděleného oprávnění.

Po úspěšné autorizaci začne proces přesměrování zpět.

Krok 6

Během přesměrování zpět do KB vám bude potvrzeno, že přístup pro propojení účtů do KB byl udělen, a obrazovka vás bude informovat, jak dlouho bude ještě přesměrování trvat.

Krok 7

Během přesměrování zpět do KB vám bude potvrzeno, že přístup pro propojení účtů do KB byl udělen, a obrazovka vás bude informovat, jak dlouho bude ještě přesměrování trvat.

 

Krok 8

Úspěšné přesměrování poznáte tak, že na hlavní stránce internetového bankovnictví MojeBanka od KB vidíte všechny své účty, včetně těch z jiných bank.

Upozornění: Výměna dat mezi bankami může chvilku trvat a je možné, že se vám aktuální data zobrazí až za pár minut.