Kontrola nastavení internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny
Před začátkem propojování účtů z ČSOB nebo Poštovní spořitelny je potřeba zkontrolovat a nastavit povolení v internetovém bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny. Provedení tohoto nastavení je důležité, aby se ČSOB účty daly řádně připojit a aby se vám v internetovém bankovnictví MojeBanka správně zobrazily.
1. Přihlaste se do internetového bankovnictví ČSOB standardním způsobem.
2. Zvolte vpravo v hlavním menu, sekci Nastavení, zvolte položku Služby otevřeného bankovnictví.

3. Otevře se položka „Základního nastavení“, kde je potřeba povolit připojování účtu. Můžete zvolit základní nastavení, kde si povolíte všechny funkce (nepřímé dání příkazu, Informování o účtu, Potvrzení zůstatku) nebo si můžete položky nastavit individuálně.

4. Tlačítkem „Změnit“ vaší volbu potvrdíte. Pozn.: V případě dotazů ohledně nastavení oprávnění v internetovém bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny se prosím obraťte na Helpdesk ČSOB.