Souhlasem nám umožníte využívat soubory cookies k poskytování služeb a analýze návštěvnosti. Více informací o používaných cookies a jejich nastavení.
Potřebujete odložit nebo snížit splátky vašich půjček na 1–6 měsíců? Kontaktujte nás nebo vyplňte formulář níže.
Pokud berete na vědomí, že se odklad zaznamenává do úvěrového registru a všichni vaši spoludlužníci, ručitelé a zástavci s ním budou muset souhlasit, vyplňte formulář žádosti, ve kterém vyberete úvěr u KB, jehož splátky potřebujete odložit.
1. Potvrzovací e-mail
Po odeslání žádosti o odložení splátek vám automaticky pošleme potvrzující email. V e-mailu shrneme důležité informace, které budete potřebovat pro další komunikaci s bankou.
2. Zavoláme vám
Volat vám budeme do týdne (v případě vyššího počtu žádostí prosíme o trpělivost, pokud se ozveme později)
Upozornění: Připravte se na delší délku hovoru, může trvat i 20–30 minut
Konkrétní body, které s vámi budeme procházet:
3. Registry
Údaje o vás ověříme v úvěrových registrech.
4. Dodatek ke smlouvě
Doručíme vám dodatek ke smlouvě. Podle pokynů ho musíte podepsat jak vy, tak i všichni vaši spoludlužníci a ručitelé.
Ano. Záznam o odkladu splátek se vždy objeví v úvěrovém registru, jak u vás jakožto dlužníka, tak i případných spoludlužníků. Záznamy v registrech mohou mít vliv na posouzení případných budoucích půjček.
V období 17. 4. – 30. 9. 2020 byly odklady splátek poskytované na základě zvláštního zákona, který reflektoval dopady situace s COVID-19 v ČR. Umožnil rychlé schválení odkladu splátek a dával několikaměsíční prostor pro reakci na změny. Od 1. 10. je možné nadále žádat o odklad či snížení splátek, ale pouze standardní cestou podle zákona o spotřebitelském úvěru, tedy s posuzováním schopnosti splácet a s uzavíráním smluvní dokumentace.
Zpracování žádosti je zdarma.
Banka nemá povinnost vyhovět žádosti o odklad splátek. Každou žádost posuzujeme a schvalujeme individuálně a v maximální míře se jí snažíme vyhovět. Ne vždy je to však možné.
Tímto žádám Komerční banku, a.s. (dále jen „Banka“) o změnu splátek u níže uvedených produktů:
a sděluji následující údaje:
Žádám o
Důvod žádosti
Další údaje o žadateli
Údaje o příjmech
Celkovým měsíčním příjmem je zde myšlen součet částky, kterou vám posílá zaměstnavatel na účet, vašeho čistého příjmu z podnikání, a dalších čistých příjmů z ostatních činností (brigády, pronájem, sociální dávky…).
Uveďte, jaký je čistý příjem osoby, se kterou sdílíte společnou domácnost (manžel/manželka, druh/družka, atd.)
Údaje o výdajích
(nájemné, služby, energie, strava, pojištění, spoření, výživné, telefon, internet, doprava, apod.)
Např. leasing, nebankovní půjčky, zboží na splátky atd.
Detaily s vámi probereme telefonicky.
Závěrečná ustanovení
* Povinné pole
Obraťte se na svého bankovního poradce nebo volejte na Infolinku KB 800 521 521 (Po–Pá 7–22, So–Ne 8–22).
KB Klíč
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty