• Mobilní banka ještě bezpečnější

    Nyní SPOLEČNĚ BEZPEČNĚ v mobilní aplikaci díky zabezpečení od IBM.

Android

Nová verze na Google Play!

iOS

K dispozici i na Apple Watch.

Windows

Nově k dispozici i na Microsoft HoloLens.

Komfort

S využitím Touch ID a 3D Touch na iOS a Fingerprint na Android.

Inovace

Aplikace i pro Apple Watch.

PUSH notifikace

O svých penězích máte okamžitý přehled díky notifikacím.

Proč KB?

Společně bezpečně

Jednoduché a bezpečné přihlášení do služby.

Vždy při ruce

Ihned dostupná, např. při blokování odcizené platební karty.

Přehlednost

Mějte okamžitý přehled o transakcích a zůstatcích na účtech.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Sjednejte si službu online přímo v aplikaci MojeBanka.

MojeBanka

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Android

  • Mobilní banku jsme vytvořili společně s vámi, našimi klienty, přímo na míru operačního systému Android.
  • Instalace aplikace je možná pro Android 4.1. a vyšší.
  • Aplikace běží nejen na mobilech, ale i na tabletech. Tak najdete Mobilní banku vždy tam, kde ji potřebujete – doma, v práci, na cestách. Můžete požádat až o čtyři spárovaná zařízení, ze kterých budete moci nově platit na libovolné účty.
  • Službu využije každý, i když není klientem KB.
  • Mobilní banka je dostupná nepřetržitě z libovolného telefonu umožňujícího instalaci aplikace.
  • Mobilní banka umožňuje například:
    • spravovat trvalé příkazy a inkasa, expresní platby, SEPA platby
    • sjednání schůzky s bankéřem
    • přihlášení pomocí otisku prstu
    • platbu mobilem u obchodníků
    • zadávat platební příkazy i pomocí načtení z QR platby
    • spravovat šablony platebních příkazů
    • kontrolovat zůstatek na účtu
    • sdílet informace s internetovým bankovnictvím
    • využívat slevový program Lady karta a Sphere card
    • dobít telefon
    • získat kontaktní informace KB, např. o svém bankovním poradci
  • Mobilní banka Vám zajistí například:
    • přehled všech karet a jejich administraci
    • i bez běžného účtu zobrazit aktuální hodnotu své investice ve fondech Amundi, nebo kreditní karty
    • vytváření a sdílení vlastní QR platby – Zaplať mi
    • vyhledání nejbližšího bankomatu nebo pobočky KB
    • uzavření Cestovního pojištění, ať už jste kdekoliv
    • abyste mohli službu Mobilní banka využívat, musíte:
      • mít na svém mobilu dostupné datové služby
      • povolit službu Mobilní banka v internetovém bankovnictví MojeBanka
  • Další informace najdete na záložce Nejčastější dotazy, Videa k aplikaci nebo na tel. čísle 955 551 552.

Aplikace pro Váš telefon

Google Play

Podívejte se na náhledy obrazovek aplikace s nejčastěji používanými funkcemi.

Přihlašovací stránka
Přihlašovací stránka
Přehled účtu
Přehled účtu
Provedení platby
Provedení platby

Připravili jsme videonávody na novou aplikaci, které vám představí nejčastější používané funkce.

  • Jak probíhá aktualizace aplikace Mobilní banka?

    Aplikace Vás automaticky upozorní na novou verzi, která je ke stažení na Google Play.

  • Aplikace Mobilní banka se změnila / vypadá odlišně – je to v pořádku? Nejde o podvrh?

    Skutečně se jedná o novou aplikaci přímo od Komerční banky. Novinky v aplikaci nejsou jen o vzhledu, ale připravili jsme pro Vás i nové funkce. Také ovládání bude ještě jednodušší. Mimo jiné jsme mysleli i na používání na tabletech. Nová verze se tabletu plně přizpůsobí.

  • Kde se dozvím více informací? Co se změnilo?

    Další informace najdete na www.kb.cz/mobilnibanka nebo na tel. čísle 955 551 552.

  • Proč se změnilo ovládání a vzhled?

    Snažili jsme se dodržet tzv. designový manuál jednotlivých výrobců, tzn. ctít to, na co je uživatel svého mobilního telefonu a jeho operačního systému zvyklý. Aplikace byla současně vyvíjena i se zapojením našich klientů.

  • Aplikaci se mi nedaří nainstalovat.

    Nová verze mobilní aplikace vyžaduje Android 4.1 a vyšší.

  • Nedaří se přihlásit. Aplikace píše hlášení: „Špatné přihlašovací údaje“.

    Možná není zadáno Vaše přihlašovací ID. Zadejte prosím Vaše rodné číslo a heslo.

  • Bude mi fungovat stejné heslo?

    Ano, heslo se nemění.

  • Je potřeba znovu zadávat trvalé příkazy nebo inkasa?

    Není to potřeba, Vaše nastavení trvalých příkazů a inkas se nezměnilo a všechny informace (trvalé příkazy, zadané platby, hesla…) zůstaly zachovány.

  • Je používání Mobilní banky bezpečné?

    Ano. Aktivní používání je spojeno buď s aktivací (spárováním) mobilního telefonu v internetovém bankovnictví nebo na pobočce Komerční banky. Můžete se zároveň rozhodnout, zda chcete z mobilního telefonu provádět pouze platby na účty ze šablon internetového bankovnictví, nebo na libovolné účty a nastavit si vlastní heslo a limit.

  • Nelze mi platit na libovolné účty.

    Zkontrolujte prosím povolení (spárování) mobilního telefonu a povolení pro platby na libovolné účty v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Aplikaci jsem si zablokoval.

    Odblokování lze provést v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Mohu se vrátit k předchozí verzi aplikace Mobilní banka?

    Není to možné. Google Play nabízí pouze novou verzi.

  • V nové verzi se nevyznám a vidím jenom přehled účtu bez dalších tlačítek. Jak mám třeba zadat platbu nebo zjistit historii transakcí?

    Ovládání aplikace se drží pravidel ovládání samotného telefonu, na kterém je používána. Jednoduchý přehled ovládání nové aplikace najdete ve videích a náhledech na www.kb.cz/mobilnibanka.

  • Co když mi někdo ukradne mobilní telefon?

    Ihned nás kontaktujte na tel. čísle 955 551 552.

  • Proč si nemohu změnit vzhled?

    Držíme se doporučení výrobců operačních systémů (Google) a jejich designových pravidel.

  • Jak si změním jazyk aplikace?

    Aplikace přebírá jazyk přímo z nastavení operačního systému. Český operační systém nabídne českou verzi aplikace, ostatní jazyky nabídnou anglickou verzi aplikace.

  • Funguje nová aplikace i na tabletech?

    Ano, rozložení ovládacích prvků a vzhled se plně přizpůsobí tabletu.

  • Co jsou to šablony a protistrany?

    Protistrana – uložené číslo účtu příjemce. Pokud pravidelně platíte např. kamarádce, ale částka a další parametry se mění, můžete si její číslo účtu pojmenovat a zbývající údaje doplnit podle potřeby.

    Šablona – uložený předvyplněný formulář platebního příkazu, který může obsahovat všechny parametry. Pokud pravidelně platíte kamarádce stejnou částku (ale i se stejným variabilním symbolem, popisem apod.), můžete použít tuto šablonu.

  • Mám nový mobil. Co musím udělat, aby mi fungovala Mobilní banka?

    Nový mobilní telefon je zapotřebí spojit (spárovat) s internetovým bankovnictvím.

  • Co je ukazatel zůstatku a jak to funguje?

    Jedná se o jednu z novinek nové verze aplikace. Výše zůstatku podléhá bankovnímu tajemství a nikdo z nás nechce, aby jej kdokoliv cizí měl možnost zahlédnout. Přesto bychom Vám rádi tento údaj umožnili vidět bez toho, abyste se museli pokaždé přihlašovat.

V nové verzi Mobilní banky jsme pro vás připravili tato vylepšení:

  • PUSH notifikace – aplikace vás bude automaticky upozorňovat o událostech na účtu – příchozí, odchozí platby, platby kartou, zpráva ve schránce v Mobilní bance a odkazují přímo na detail dané operace
  • Nová indikace neprovedených plateb v přehledu produktů
  • Načtení QR platby ze souboru, bez nutnosti fotit QR kód
  • Při zadávání SEPA platby jsou v seznamu zemí primárně zobrazovány nejčastěji zadávané země
  • Řazení trvalých příkazů podle nejbližší plánované platby
  • Rychlé volby na ikoně aplikace na Androidu 7.1 a vyšších
  • Příchozí platby jsou nově odlišeny zelenou barvou

iOS

  • Mobilní banku jsme vytvořili společně s vámi, našimi klienty, přímo na míru operačního systému iOS.
  • Instalace aplikace je možná pro iOS 9.0 a vyšší.
  • Aplikace poběží nejen na mobilech, ale nově i na tabletech. Tak najdete Mobilní banku vždy tam, kde ji potřebujete – doma, v práci, na cestách. Nyní můžete požádat až o čtyři spárovaná zařízení, ze kterých budete moci nově platit na libovolné účty.
  • Službu využije každý, i když není klientem KB.
  • Mobilní banka je dostupná nepřetržitě z libovolného telefonu umožňujícího instalaci aplikace.
  • Mobilní banka umožňuje například:
    • spravovat trvalé příkazy a inkasa, expresní platby, SEPA platby
    • sjednání schůzky s bankéřem
    • přihlášení pomocí otisku prstu
    • využití 3D Touch např. pro rychlé zobrazení detailu transakcí
    • instalace aplikace na Apple Watch
    • zadávat platební příkazy i pomocí načtení z QR platby
    • spravovat šablony platebních příkazů
    • kontrolovat zůstatek na účtu
    • sdílet informace s internetovým bankovnictvím
    • využívat slevový program Lady karta a Sphere card
    • dobít telefon a platbu faktury Vodafone
    • získat kontaktní informace KB, např. o svém bankovním poradci
  • Mobilní banka Vám zajistí například:
    • přehled všech karet a jejich administraci
    • i bez běžného účtu zobrazit aktuální hodnotu své investice ve fondech Amundi, nebo kreditní karty
    • vytváření a sdílení vlastní QR platby – Zaplať mi
    • vyhledání nejbližšího bankomatu nebo pobočky KB
    • uzavření Cestovního pojištění, ať už jste kdekoliv
    • vytvoření vlastního designu karty
    • abyste mohli službu Mobilní banka využívat, musíte:
      • mít na svém mobilu dostupné datové služby
      • povolit službu Mobilní banka v internetovém bankovnictví MojeBanka
  • Další informace najdete na záložce Nejčastější dotazy, Videa k nové aplikaci nebo na tel. čísle 955 551 552.

Aplikace pro Váš telefon

Apple Store

Podívejte se na náhledy obrazovek aplikace s nejčastěji používanými funkcemi.

Přihlašovací stránka
Přihlašovací stránka
Přehled účtu
Přehled účtu
Provedení platby
Provedení platby

Připravili jsme videonávody na novou aplikaci, které vám představí nejčastější používané funkce.

Aplikace v Apple Watch umí:

  • zobrazit zůstatek na vybraném účtu klienta (od 10.4. je možné nastavit i účet ke kreditní kartě)
  • zobrazit zůstatek je možné i v rychlých volbách Apple Watch
  • přehled o platbách debetní nebo kreditní kartou
  • zobrazení historie plateb včetně detailu transakcí – informace o příchozích i odchozích platbách, například termín, název a číslo účtu protistrany, popis platby, místo použití platební karty atd.
  • historie zobrazuje posledních 50 položek
  • vyhledání nejbližšího bankomatu KB

Náhled aplikace v Apple Watch

  • Jak probíhá aktualizace aplikace Mobilní banka?

    Aplikace Vás automaticky upozorní na novou verzi, která je ke stažení na App Store.

  • Aplikace Mobilní banka se změnila / vypadá odlišně – je to v pořádku? Nejde o podvrh?

    Skutečně se jedná o novou aplikaci přímo od Komerční banky. Novinky v aplikaci nejsou jen o vzhledu, ale připravili jsme pro Vás i nové funkce. Také ovládání bude ještě jednodušší. Mimo jiné jsme mysleli i na používání na tabletech. Nová verze se tabletu plně přizpůsobí.

  • Kde se dozvím více informací? Co se změnilo?

    Další informace najdete na www.kb.cz/mobilnibanka nebo na tel. čísle 955 551 552

  • Proč se změnilo ovládání a vzhled?

    Snažili jsme se dodržet tzv. designový manuál jednotlivých výrobců, tzn. ctít to, na co je uživatel svého mobilního telefonu a jeho operačního systému zvyklý. Aplikace byla současně vyvíjena i se zapojením našich klientů.

  • Aplikaci se mi nedaří nainstalovat.

    Nová verze mobilní aplikace vyžaduje Apple iOS 9.0 a vyšší.

  • Nedaří se přihlásit. Aplikace píše hlášení: „Špatné přihlašovací údaje“.

    Možná není zadáno Vaše přihlašovací ID. Zadejte prosím Vaše rodné číslo a heslo.

  • Bude mi fungovat stejné heslo?

    Ano, heslo se nemění.

  • Je potřeba znovu zadávat trvalé příkazy nebo inkasa?

    Není to potřeba, Vaše nastavení trvalých příkazů a inkas se nezměnilo a všechny informace (trvalé příkazy, zadané platby, hesla…) zůstaly zachovány.

  • Je používání Mobilní banky bezpečné?

    Ano. Aktivní používání je spojeno buď s aktivací (spárováním) mobilního telefonu v internetovém bankovnictví nebo na pobočce Komerční banky. Můžete se zároveň rozhodnout, zda chcete z mobilního telefonu provádět pouze platby na účty ze šablon internetového bankovnictví, nebo na libovolné účty a nastavit si vlastní heslo a limit.

  • Nelze mi platit na libovolné účty.

    Zkontrolujte prosím povolení (spárování) mobilního telefonu a povolení pro platby na libovolné účty v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Aplikaci jsem si zablokoval.

    Odblokování lze provést v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Mohu se vrátit k předchozí verzi aplikace Mobilní banka?

    Není to možné. App Store nabízí pouze novou verzi.

  • V nové verzi se nevyznám a vidím jenom přehled účtu bez dalších tlačítek. Jak mám třeba zadat platbu nebo zjistit historii transakcí?

    Ovládání aplikace se drží pravidel ovládání samotného telefonu, na kterém je používána. Jednoduchý přehled ovládání nové aplikace najdete ve videích a náhledech na www.kb.cz/mobilnibanka.

  • Co když mi někdo ukradne mobilní telefon?

    Ihned nás kontaktujte na tel. čísle 955 551 552.

  • Proč si nemohu změnit vzhled?

    Držíme se doporučení výrobců operačních systémů (Apple) a jejich designových pravidel.

  • Jak si změním jazyk aplikace?

    Aplikace přebírá jazyk přímo z nastavení operačního systému. Český operační systém nabídne českou verzi aplikace, ostatní jazyky nabídnou anglickou verzi aplikace.

  • Funguje nová aplikace i na tabletech?

    Ano, rozložení ovládacích prvků a vzhled se plně přizpůsobí tabletu.

  • Co jsou to šablony a protistrany?

    Protistrana – uložené číslo účtu příjemce. Pokud pravidelně platíte např. kamarádce, ale částka a další parametry se mění, můžete si její číslo účtu pojmenovat a zbývající údaje doplnit podle potřeby.

    Šablona – uložený předvyplněný formulář platebního příkazu, který může obsahovat všechny parametry. Pokud pravidelně platíte kamarádce stejnou částku (ale i se stejným variabilním symbolem, popisem apod.), můžete použít tuto šablonu.

  • Mám nový mobil. Co musím udělat, aby mi fungovala Mobilní banka?

    Nový mobilní telefon je zapotřebí spojit (spárovat) s internetovým bankovnictvím.

  • Co je ukazatel zůstatku a jak to funguje?

    Jedná se o jednu z novinek nové verze aplikace. Výše zůstatku podléhá bankovnímu tajemství a nikdo z nás nechce, aby jej kdokoliv cizí měl možnost zahlédnout. Přesto bychom Vám rádi tento údaj umožnili vidět bez toho, abyste se museli pokaždé přihlašovat.

V nové verzi Mobilní banky jsme pro vás připravili tato vylepšení:

  • PUSH notifikace – aplikace vás bude automaticky upozorňovat o událostech na účtu – příchozí, odchozí platby, platby kartou, zpráva ve schránce v Mobilní bance a odkazují přímo na detail dané operace
  • Nová indikace neprovedených plateb v přehledu produktů
  • Načtení QR platby ze souboru, bez nutnosti fotit QR kód
  • Při zadávání SEPA platby jsou v seznamu zemí primárně zobrazovány nejčastěji zadávané země
  • Řazení trvalých příkazů podle nejbližší plánované platby
  • Možnost změny jazyka aplikace

Novinky v Apple Watch:

  • Sledujte účet kreditní karty nebo účet v cizí měně
  • Aplikaci jsme výrazně zrychlili

Windows

  • Novou Mobilní banku jsme vytvořili společně s vámi, našimi klienty, přímo na míru operačního systému Windows
  • Instalace aplikace je možná pro Windows Mobile 10 a Windows 10
  • Aplikace poběží nejen na mobilech, ale i na tabletech a PC. Tak najdete Mobilní banku vždy tam, kde ji potřebujete – doma, v práci, na cestách. Nyní můžete požádat až o čtyři spárovaná zařízení, ze kterých budete moci nově platit na libovolné účty.
  • Službu využije každý, i když není klientem KB a nemá v KB vedený účet
  • Mobilní banka je dostupná nepřetržitě z libovolného telefonu umožňujícího instalaci aplikace
  • Mobilní banka umožňuje například:
    • spravovat trvalé příkazy a inkasa, expresní platby
    • sjednání schůzky s bankéřem
    • zadávat platební příkazy i pomocí načtení z QR platby
    • spravovat šablony platebních příkazů
    • kontrolovat zůstatek na účtu
    • kontrolovat informace i u produktů jako stavební spoření, penzijní připojištění a různé druhy pojistek
    • sdílet informace s internetovým bankovnictvím
    • využívat slevový program Lady karta a Sphere card
    • dobít kredit telefonu
    • získat kontaktní informace KB, např. o svém bankovním poradci
    • vyzkoušet si aplikaci pomocí DEMO přístupu
  • Mobilní banka Vám zajistí například:
    • přehled všech karet a jejich administraci
    • i bez běžného účtu zobrazit aktuální hodnotu své investice ve fondech Amundi, nebo kreditní karty
    • vytváření a sdílení vlastní QR platby – Zaplať mi
    • vyhledání nejbližšího bankomatu nebo pobočky KB
    • uzavření Cestovního pojištění, ať už jste kdekoliv
    • abyste mohli službu Mobilní banka využívat, musíte:
      • mít na svém mobilu dostupné datové služby
      • povolit službu Mobilní banka v internetovém bankovnictví MojeBanka
  • Další informace najdete na záložce Nejčastější dotazy nebo na tel. čísle 955 551 552.

Aplikace pro Váš telefon

Microsoft Store

Podívejte se na náhledy obrazovek aplikace s nejčastěji používanými funkcemi.

Přihlašovací stránka bílá
Přihlašovací stránka
Přihlašovací stránka černá
Přehled účtu
Přehled účtu bílá
Provedení platby
Přehled účtu černá
Přihlašovací stránka
Provedení platby bílá
Přehled účtu
Provedení platby černá
Provedení platby

Připravili jsme videonávody na novou aplikaci, které vám představí nejčastější používané funkce.

XBOX One

  • Mobilní banku můžete obsluhovat také pomocí herní konzole Xbox ONE
  • s konzolí můžete v aplikaci bez problémů fungovat

Microsoft HoloLens

  • Mobilní banku můžete obsluhovat i ve virtuální realitě pomocí virtuálních brýlí Microsoft HoloLens
  • V rámci virtuální reality můžete v aplikaci bez problémů listovat mezi jednotlivými záložkami, prohlížet si zůstatek na účtu, kontrolovat historii transakcí, administrovat platební karty či si zobrazovat zprávy
  • Pomocí virtuální klávesnice můžete také vyplňovat příkazy k úhradě
  • Můžete sledovat zůstatek bez přihlášení na aktivní dlaždici v systému
  • Jak probíhá aktualizace aplikace Mobilní banka?

    Aplikace Vás automaticky upozorní na novou verzi, která je ke stažení na Windows Store.

  • Aplikace Mobilní banka se změnila / vypadá odlišně – je to v pořádku? Nejde o podvrh?

    Skutečně se jedná o novou aplikaci přímo od Komerční banky. Novinky v aplikaci nejsou jen o vzhledu, ale připravili jsme pro Vás i nové funkce. Také ovládání bude ještě jednodušší. Mimo jiné jsme mysleli i na používání na tabletech. Nová verze se tabletu plně přizpůsobí.

  • Kde se dozvím více informací? Co se změnilo?

    Další informace najdete na www.kb.cz/mobilnibanka nebo na tel. čísle 955 551 552.

  • Proč se změnilo ovládání a vzhled?

    Snažili jsme se dodržet tzv. designový manuál jednotlivých výrobců, tzn. ctít to, na co je uživatel svého mobilního telefonu a jeho operačního systému zvyklý. Aplikace byla současně vyvíjena i se zapojením našich klientů.

  • Aplikaci se mi nedaří nainstalovat.

    Nová verze mobilní aplikace vyžaduje Windows 10 a vyšší.

  • Nedaří se přihlásit. Aplikace píše hlášení: „Špatné přihlašovací údaje“.

    Možná není zadáno Vaše přihlašovací ID. Zadejte prosím Vaše rodné číslo a heslo.

  • Bude mi fungovat stejné heslo?

    Ano, heslo se nemění.

  • Je potřeba znovu zadávat trvalé příkazy nebo inkasa?

    Není to potřeba, Vaše nastavení trvalých příkazů a inkas se nezměnilo a všechny informace (trvalé příkazy, zadané platby, hesla…) zůstaly zachovány.

  • Je používání Mobilní banky bezpečné?

    Ano. Aktivní používání je spojeno buď s aktivací (spárováním) mobilního telefonu v internetovém bankovnictví nebo na pobočce Komerční banky. Můžete se zároveň rozhodnout, zda chcete z mobilního telefonu provádět pouze platby na účty ze šablon internetového bankovnictví, nebo na libovolné účty a nastavit si vlastní heslo a limit.

  • Nelze mi platit na libovolné účty.

    Zkontrolujte prosím povolení (spárování) mobilního telefonu a povolení pro platby na libovolné účty v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Aplikaci jsem si zablokoval.

    Odblokování lze provést v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Mohu se vrátit k předchozí verzi aplikace Mobilní banka?

    Není to možné. Windows Store nabízí pouze novou verzi.

  • V nové verzi se nevyznám a vidím jenom přehled účtu bez dalších tlačítek. Jak mám třeba zadat platbu nebo zjistit historii transakcí?

    Ovládání aplikace se drží pravidel ovládání samotného telefonu, na kterém je používána. Jednoduchý přehled ovládání nové aplikace najdete ve videích a náhledech na www.kb.cz/mobilnibanka.

  • Co když mi někdo ukradne mobilní telefon?

    Ihned nás kontaktujte na tel. čísle 955 551 552.

  • Proč si nemohu změnit vzhled?

    Držíme se doporučení výrobců operačních systémů (Windows) a jejich designových pravidel.

  • Jak si změním jazyk aplikace?

    Aplikace přebírá jazyk přímo z nastavení operačního systému. Český operační systém nabídne českou verzi aplikace, ostatní jazyky nabídnou anglickou verzi aplikace.

  • Funguje nová aplikace i na tabletech?

    Ano, rozložení ovládacích prvků a vzhled se plně přizpůsobí tabletu.

  • Co jsou to šablony a protistrany?

    Protistrana – uložené číslo účtu příjemce. Pokud pravidelně platíte např. kamarádce, ale částka a další parametry se mění, můžete si její číslo účtu pojmenovat a zbývající údaje doplnit podle potřeby.

    Šablona – uložený předvyplněný formulář platebního příkazu, který může obsahovat všechny parametry. Pokud pravidelně platíte kamarádce stejnou částku (ale i se stejným variabilním symbolem, popisem apod.), můžete použít tuto šablonu.

  • Mám nový mobil. Co musím udělat, aby mi fungovala Mobilní banka?

    Nový mobilní telefon je zapotřebí spojit (spárovat) s internetovým bankovnictvím.

  • Co je ukazatel zůstatku a jak to funguje?

    Jedná se o jednu z novinek nové verze aplikace. Výše zůstatku podléhá bankovnímu tajemství a nikdo z nás nechce, aby jej kdokoliv cizí měl možnost zahlédnout. Přesto bychom Vám rádi tento údaj umožnili vidět bez toho, abyste se museli pokaždé přihlašovat.

V nové verzi Mobilní banky jsme pro vás připravili tato vylepšení:

  • PUSH notifikace – aplikace vás bude automaticky upozorňovat o událostech na účtu – příchozí, odchozí platby, platby kartou, zpráva ve schránce v Mobilní bance a odkazují přímo na detail dané operace
  • Nová indikace neprovedených plateb v přehledu produktů
  • Načtení QR platby ze souboru, bez nutnosti fotit QR kód
  • Při zadávání SEPA platby jsou v seznamu zemí primárně zobrazovány nejčastěji zadávané země
  • Řazení trvalých příkazů podle nejbližší plánované platby
  • Nově máte možnost změnit vzhled aplikace
  • Aplikaci můžete nově nainstalovat i na Microsoft Hololens, nebo Xbox Ones

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 8 let.

Mobilní banka v mobilu

Povolte přístup k Mobilní bance v internetovém bankovnictví MojeBanka / MojeBanka Business.

MůjÚčet

Běžný účet, karta, elektronické bankovnictví a mnoho dalšího.

Detail

Studentský účet G2

Někdy se peníze navíc fakt hodí. Studentský účet je proto zdarma a se spoustou výhod a bonusů.

Detail

TOP nabídka

Exklusivní konto obsahující běžný účet v Kč i v cizích měnách, prémiové platební karty a mnoho dalšího.

Detail

MojeBanka

Internetové bankovnictví umožňující spravovat účet a provádět bankovní operace kdykoli a odkudkoli.

Detail

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Ceny a sazby

Ceny a sazby Komerční banky.

Detail