Dostupnost služeb internetového a otevřeného bankovnictví API

Aktuální stav otevřeného bankovnictví API

Stav služby poskytování platebních informací o účtu a historii plateb na účtu klienta (AIS).
Zjistit stav >>

Stav služby pořízení platby z účtu v KB prostřednictvím aplikace třetí strany (PIS).
Zjistit stav >>

Stav služby informování o dostatku prostředků na účtu klienta (CIS).
Zjistit stav >>

Aktuální stav internetového bankovnictví

Stav služby MojeBanka
Zjistit stav >>

Stav služby MojeBanka Business
Zjistit stav >>

Dostupnost služeb

23. 3. 2019 22:00 hod. - 24. 3. 2019 09:00 hod.

Plánovaná odstávka otevřeného bankovnictví API (služby AIS, PIS, CIS) a internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, Mobilní banka, Profibanka a Přímý kanál.

19. 3. 2019 08:15 hod. - 19. 3. 2019 10:30 hod.

Neplánovaná odstávka internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, Mobilní banka, Profibanka a Přímý kanál a otevřeného bankovnictví API (služby AIS, PIS, CIS).

 

16. 3. 2019 22:00 hod. - 17. 3. 2019 06:00 hod.

Plánovaná odstávka internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, MůjProfil, Profibanka a Přímý kanál.

Plánovaná částečná odstávka otevřeného bankovnictví API (služby AIS, PIS, CIS) - nedostupnost operací autorizovaných mobilní aplikací KB MůjKlíč.

 

10. 3. 2019 01:00 hod. - 10. 3. 2019 04:00 hod. 

Plánovaná odstávka otevřeného bankovnictví API (služby AIS, PIS, CIS).

 

6. 3. 2019 18:35 hod. - 6. 3. 2019 20:30 hod.

Neplánovaná odstávka internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, Mobilní banka, Profibanka a Přímý kanál a otevřeného bankovnictví API (služby AIS, PIS, CIS).

 

1. 3. 2019 23:00 hod. - 2. 3. 2019 02:00 hod.

Plánovaná odstávka internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, Mobilní banka, Profibanka a Přímý kanál.


20. 2. 2019 23:00 hod. - 20. 2. 2019 23:30 hod.

Plánovaná odstávka internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, MůjProfil, Profibanka a Přímý kanál.

Plánovaná částečná odstávka otevřeného bankovnictví API (služby AIS, PIS, CIS) - nedostupnost operací autorizovaných mobilní aplikací KB MůjKlíč.
 

15. 2. 2019 23:00 hod. - 16. 2. 2019 08:00 hod.

Plánovaná odstávka otevřeného bankovnictví API (služby AIS, PIS, CIS) a internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, Mobilní banka, Profibanka a Přímý kanál.

 

18. 1. 2019 23:00 hod. - 19. 1. 2019 02:00 hod.

Plánovaná odstávka internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, Mobilní banka, Profibanka a Přímý kanál.