Aplikace, které vám ulehčí vaše finanční operace

MojeBanka

Přehledné internetové bankovnictví.

MojeBanka Business

Bezpečné internetové bankovnictví pro firmy.

Mobilní banka

Banka neustále při ruce.

Mobilní banka Business

Přehled o firemních financích v mobilu.

Mobilní platby Google Pay

Plaťte přiložením mobilu s Androidem.

Profibanka

Firemní bankovnictví, které spravujete i offline.

Mojeplatba

Umožněte zákazníkům rychlé placení na internetu.

Přímý kanál

Propojení firemního bankovnictví a účetního systému.

Multicash

Účty různých bank na jednom místě.

Expresní linka

Když chcete účet spravovat po telefonu. 24 hodin denně.

KB eTrading

Aplikace pro obchodování s měnami a depozity.

Ke stažení

Instalační soubory, dokumenty i příručky na jednom místě.

Otevřené bankovnictví API

Správa účtů v účetních systémech a aplikacích třetích stran.

Trade & Finance Online

Snadnější a bezpečnější on-line komunikace s bankou v oblasti úvěrů a produktů Trade Finance.

Sogecash web

Internetové bankovnictví vhodné pro velké nadnárodní korporace

Dostupnost služeb internetového a otevřeného bankovnictví API

Aktuální stav dostupnosti, budoucí plánované nedostupnosti a historie nedostupnosti.

Mobilní platby

Apple Pay
Apple Pay je snadný a bezpečný způsob placení zařízeními od Applu
  • Snadná aktivace v aplikaci Wallet.

  • Plaťte zařízeními od Applu, která běžně používáte.

Google Pay
Google Pay je jednoduchý a bezpečný způsob placení mobilem.
  • Snadná aktivace přímo v Mobilní bance
  • Plaťte jednoduše mobilem, který máte vždy po ruce
Garmin Pay
Garmin Pay je rychlý, bezpečný a jednoduchý způsob placení chytrými hodinkami.
  • Stáhněte si do mobilu aplikaci Garmin Connect a jednoduše aktivujte.
  • Plaťte pohodlně hodinkami, které máte vždy u sebe.
Fitbit Pay
Fitbit Pay je rychlý, bezpečný a jednoduchý způsob placení chytrými hodinkami.
  • Stáhněte si do mobilu aplikaci Fitbit a jednoduše aktivujte.
  • Plaťte pohodlně hodinkami, které máte vždy u sebe.

Jak postupovat v případě ztráty tokenizované karty

V případě, že dojde ke ztrátě mobilního zařízení, ve kterém máte nahranou digitální verzi platební karty, doporučujeme ihned kontaktovat Klientskou linku platebních karet 955 512 230. Pokud došlo ke ztrátě pouze mobilního zařízení a digitálního verze karty, provedeme její zrušení tak abyste mohli využívat nadále plastovou kartu. Následně si můžete vytvořit novu digitální kartu do nového zařízení. Pokud však došlo ke ztratíte dat, které obsahovali i kartu plastovou, je nutné stoplistovat jak plastovou tak digitální karty.