Jak aktivovat Mobilní banku
a Mobilní banku business

Krok 1

Stáhněte si aplikaci do vašeho mobilního telefonu prostřednictvím Google Play nebo App Store, tak jak jste zvyklí. Zadejte do vyhledávání ve vašem obchodě s aplikacemi „Mobilní banka“ nebo „KB Business” a stáhněte si ji. Aplikace je zdarma.

Pokud jste na mobilním telefonu, použijte rychlé odkazy
App Store pro iOS:                    Mobilní banka        Mobilní banka Business
Google Play pro Android:         Mobilní banka        Mobilní banka Business

Mobilní telefon si nechte po ruce, na konci průvodce bude potřeba k dokončení a správnému spárování zařízení. 

Krok 2

Na počítači se přihlaste se do svého internetového bankovnictví MojeBanka

Krok 3

V horním menu na pravé straně klikněte na ikonu ozubeného kola „Nastavení“ a poté na odkaz „Nastavení Mobilní banky“.

Krok 4

Spustí se vám průvodce nastavení Mobilní banky. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Aktivovat“.

Krok 5

V prvním kroku si zvolte heslo pro přístup do Mobilní banky a Mobilní banky Business a potvrďte ho. Zapamatujte si vaše přihlašovací ID.


Upozornění: Vaše heslo musí mít minimálně šest znaků.

Krok 6

Vyberte si jeden ze dvou způsobů užívání aplikace Mobilní banka nebo Mobilní banka Business:

Aktivní
Umožní vám plně využít aplikaci Mobilní banka. Můžete platit na libovolné účty i šablony, žádat o produkty i nastavovat změny, zamykat a odemykat své karty či měnit limity.  

Při této volbě budete průvodcem vyzvání k nastavení denního limitu pro platby, který si můžete libovolně nastavit až do částky 500.000 Kč.

Čekající zařízení

V tabulce pod volbami aktivní a pasivní naleznete údaj o čekajícím zařízení, které nemá konkrétní označení vašeho telefonu. Není důvod k obavám, tato položka je připravena právě pro vaše zařízení a až potvrdíte svou aktivaci, samo se automaticky doplní.

Pokud byste toto „čekající zařízení“ smazali, stačí jej obnovit pomocí tlačítka „Přidat další“, které najdete pod tabulkou.

Na další krok aktivace se dostanete kliknutím na červené tlačítko „Pokračovat“.

Pasivní

Pasivní nastavení je pouze náhled, v tomto režimu nelze z Mobilní banky platit ani provádět další aktivity.

Pokračujte v průvodci kliknutím na červené tlačítko „Pokračovat“.

Krok 7

V kroku autorizace vám zobrazujeme rekapitulaci vaší aktivace (aktivní nebo pasivní nastavení). V tomto kroku můžete změnit své nastavení např. z pasivního na aktivní volbou zpět anebo rovnou přikročit k autorizaci kliknutím na tlačítko „Podepsat a odeslat ke zpracování“.

Krok 8

Podepsání požadavku

Svůj požadavek podepište tak, jak jste zvyklí například u zadávání plateb, a odešlete do banky.

Krok 9

Nyní přejděte do vaší mobilní aplikace a přihlaste se pomocí ID a hesla, které jste si zvolili.
U aktivního způsobu užívání se musíte přihlásit do 20 min od zadání vašeho požadavku v internetovém bankovnictví, odpočet času máte na potvrzovací obrazovce průvodce.


Pokud se nestihnete přihlásit, nevadí, váš požadavek se sám zruší a můžete ho kdykoli zadat znova v internetového bankovnictví MojeBanka.

Pokud jste zvolili pasivní způsob užívání, vaše přihlášení je bez časového omezení.


Aktualizováno: 20. 08. 2019

167 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?