Jak aktivovat Mobilní banku
a Mobilní banku Business

Krok 1

Stáhněte si aplikaci do vašeho mobilního telefonu prostřednictvím Google Play nebo App Store, tak jak jste zvyklí. Zadejte do vyhledávání ve vašem obchodě s aplikacemi „Mobilní banka“ nebo „KB Business” a stáhněte si ji. Aplikace je zdarma.

Pokud jste na mobilním telefonu, použijte rychlé odkazy
App Store pro iOS:                    Mobilní banka        Mobilní banka Business
Google Play pro Android:         Mobilní banka        Mobilní banka Business

Mobilní telefon si nechte po ruce, na konci průvodce bude potřeba k dokončení a správnému spárování zařízení. 

Krok 2

Na počítači se přihlaste se do svého internetového bankovnictví MojeBanka

Krok 3

V horním menu na pravé straně klikněte na ikonu ozubeného kola „Nastavení“ a poté na odkaz „Nastavení Mobilní banky“.

Krok 4

Spustí se vám průvodce nastavení Mobilní banky. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Aktivovat“.

Krok 5

Vyberte si jeden ze dvou způsobů užívání aplikace Mobilní banka nebo Mobilní banka Business:

Aktivní
Umožní vám plně využít aplikaci Mobilní banka. Můžete platit na libovolné účty i šablony, žádat o produkty i nastavovat změny, zamykat a odemykat své karty či měnit limity.  

Pasivní

Pasivní nastavení je pouze náhled, v tomto režimu nelze z Mobilní banky platit ani provádět další aktivity.

Pokračujte v průvodci kliknutím na červené tlačítko „Pokračovat“.

Krok 6

Zadejte své telefonní číslo, na které vám zašleme jednorázové heslo. S ním se přihlásíte do aplikace a pak si nastavíte své vlastní.

Krok 7

V kroku autorizace vám zobrazujeme rekapitulaci vaší aktivace (aktivní nebo pasivní nastavení). V tomto kroku pokračujte rovnou k autorizaci kliknutím na tlačítko „Podepsat a odeslat ke zpracování“.

 

Krok 8

Podepsání požadavku

Svůj požadavek podepište tak, jak jste zvyklí například u zadávání plateb, a odešlete do banky.

Krok 9

Nyní přejděte do vaší mobilní aplikace a přihlaste se pomocí ID a hesla, které jste obdrželi v SMS.

Musíte se přihlásit do 20 min od zadání vašeho požadavku v internetovém bankovnictví, odpočet času máte na potvrzovací obrazovce průvodce.

Pokud se nestihnete přihlásit, nevadí, váš požadavek se sám zruší a můžete ho kdykoli zadat znovu v internetového bankovnictví MojeBanka.


Aktualizováno: 15. 09. 2020

328 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?