Rychlá
pomoc

Pomůžeme vám na infolince nebo
na pobočce.

Zřejmě se jedná o technickou závadu.

Co můžete udělat

Zkontrolujete v nastavení vašeho telefonu, zda je správně nastaven pro přijímání SMS.

Zkuste zapnout a vypnout telefon, aby se nově přihlásil k síti operátora.

Pokud problém přetrvává, ověřte na zákaznické lince vašeho operátora, zda jsou všechny služby dostupné a zda neeviduje výpadek.

Neměnili jste v poslední době telefonní číslo? Nezapomeňte nové číslo nastavit i pro zasílání autorizačních SMS. Správné nastavení čísla si můžete ověřit na Klientské lince přímého bankovnictví nebo na vaší pobočce.

DŮLEŽITÉ KONTAKTY

EXPRESNÍ LINKA (POKUD MÁTE LINKU SJEDNANOU)

Klientská linka  +420 955 551 552

(Po–Pá 7–22, So–Ne 8–22)

NA POBOČCE

Vyhledejte si nejbližší pobočku.


Aktualizováno: 15. 10. 2019

10 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?