- Podpora
- Mobilní aplikace
- Jak aktivuji Mobilní banku
Jak aktivuji Mobilní banku?
Přihlaste se do aplikace MojeBanka nebo MojeBanka Business.

V horním menu na pravé straně klikněte na ikonu ozubeného kolečka „Nastavení“ a poté na odkaz „Nastavení Mobilní banky“.

Pokud provádíte instalaci poprvé, spustí se průvodce nastavením Mobilní banky. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Aktivovat“. Pokud už máte Mobilní banku aktivní a instalujete ji na další zařízení, pokračujte na krok 4.

Vyberte si jeden ze dvou způsobů užívání aplikace Mobilní banka nebo Mobilní banka Business:
Aktivní
Umožní vám plně využít aplikaci Mobilní banka. Můžete platit na libovolné účty i šablony, žádat o produkty i nastavovat změny, zamykat a odemykat své karty či měnit limity.
Pasivní
Pasivní nastavení je pouze náhled, v tomto režimu nelze z Mobilní banky platit ani provádět další aktivity.
Pokračujte v průvodci kliknutím na červené tlačítko „Pokračovat“.

Tento krok se vás týká pouze v případě, že provádíte instalaci na další zařízení. Volíte si, zda zároveň chcete i změnit heslo. Pokud Mobilní banku instalujete poprvé, přejděte na krok 6.

Zobrazíme vám rekapitulaci vaší aktivace (aktivní nebo pasivní nastavení). Pokračujte rovnou k autorizaci kliknutím na tlačítko „Podepsat a odeslat ke zpracování“.

Požadavek podepište tak, jak jste zvyklí například u zadávání plateb, a odešlete do banky. Poté se vám zobrazí aktivační QR kód pro Mobilní banku, který budete potřebovat v dalším kroku.
Stáhněte si a nainstalujte do svého zařízení aplikaci Mobilní banka. Až vás aplikace požádá o aktivační QR kódu, načtěte ho. Heslo vám pošleme v SMS. Zadejte ho, až vás aplikace vyzve.

Z bezpečnostních důvodů je nutné, abyste se do Mobilní banky přihlásili do 20 minut od zadání vašeho požadavku v internetovém bankovnictví. Odpočet času se vám ukazuje na potvrzovací obrazovce průvodce.
Pokud se nestihnete přihlásit, váš požadavek se sám zruší. Potom ho můžete kdykoli zadat znovu v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo MojeBanka Business.
Přihlaste se do aplikace MojeBanka nebo MojeBanka Business.

V horním menu na pravé straně klikněte na ikonu ozubeného kolečka „Nastavení“ a poté na odkaz „Nastavení Mobilní banky“.

Klikněte na „Obnovit heslo“.

Požadavek podepište tak, jak jste zvyklí například u zadávání plateb, a odešlete do banky. Poté se vám zobrazí QR kód pro obnovu hesla, který budete potřebovat v dalším kroku.

Přejděte do vaší mobilní aplikace. Přihlaste se pomocí QR kódu a zadejte heslo, které jsme vám poslali v SMS.

Z bezpečnostních důvodů je nutné, abyste se do Mobilní banky přihlásili do 20 minut od zadání vašeho požadavku v internetovém bankovnictví. Odpočet času se vám ukazuje na potvrzovací obrazovce průvodce.
Pokud se nestihnete přihlásit, váš požadavek se sám zruší. Potom ho můžete kdykoli zadat znovu v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo MojeBanka Business.
Přihlaste se do své aplikace.

Klikněte na „Nastavení“ v dolní liště.

Zde vyberte „Správce připojených zařízení“.

Dále „Přidat nové zařízení“.

Vyberte, zda chcete používat aplikaci v aktivním či pasivním režimu.

Výběr potvrďte heslem.

Vygenerujeme vám QR kód, který následně načtete (nebo opíšete aktivační kód) na dalším zařízení, které aktivujete.

Přihlaste se do své aplikace.

Klikněte na „Nastavení“ v dolní liště.

Zde vyberte „Správce připojených zařízení“.

Dále „Přidat nové zařízení“.

Vyberte, zda chcete používat aplikaci v aktivním či pasivním režimu.

Výběr potvrďte heslem.

Vygenerujeme QR kód, který následně načtete (nebo opíšete aktivační kód) na dalším zařízení, které aktivujete.

Spusťte svoji aplikaci a v pravém horním rohu klikněte na ikonu „?“.

Zvolte možnost „Odblokovat aplikaci“.

Vygenerujte si QR kód v internetovém bankovnictví MojeBanka či Mojebanka Business. Návod najdete výše na této stránce.
Pokud máte už QR kód vygenerovaný, klikněte na „Mám QR kód“.

Následně QR kód načtěte. Můžete ho i nahrát z fotek nebo ručně opsat aktivační kód. Na načtení máte tři pokusy.

Následně vám na telefonní číslo, které máte pro tyto účely uvedeno v KB, dojde SMS. Opište SMS kód. Na opsání máte tři pokusy.

Nastavte si heslo. Jste přihlášeni.

Spusťte svoji aplikaci a v pravém horním rohu klikněte na ikonu „?“.

Zvolte možnost „Odblokovat aplikaci“.

Vygenerujte si QR kód v internetovém bankovnictví MojeBanka či Mojebanka Business. Návod najdete výše na této stránce.
Pokud máte již QR kód vygenerovaný klikněte na „Mám QR kód“.

Následně QR kód načtěte. Můžete ho i nahrát z fotek nebo ručně opsat aktivační kód. Na načtení máte tři pokusy.

Následně vám na telefonní číslo, které máte pro tyto účely uvedeno v KB, dojde SMS. Opište SMS kód. Na opsání máte tři pokusy.

Nastavte si heslo. Jste přihlášeni.

Stáhněte si aplikaci z App Store do svého zařízení.
Klikněte na tlačítko „Jsem klientem“.

Vygenerujte si QR kód – buď v internetovém bankovnictví MojeBanka či Mojebanka Business, na pobočce, nebo v aplikaci Mobilní Banka či Mobilní Banka Business (pokud už aplikaci nainstalovanou máte a chcete ji přidat na další zařízení. Návody na vygenerování QR kódu v internetovém nebo mobilním bankovnictví najdete výše na této stránce.
Pokud už máte QR kód vygenerovaný, klikněte na „Mám QR kód“.

Následně QR kód načtěte. Můžete ho i nahrát z fotek nebo ručně opsat aktivační kód. Na načtení máte tři pokusy.

Následně vám na telefonní číslo, které máte pro tyto účely uvedeno v KB, dojde SMS. Opište SMS kód. Na opsání máte tři pokusy.

Pokud aplikaci instalujete poprvé, nastavte si heslo. Pokud se jedná o instalaci na další zařízení, jste přihlášeni.

Stáhněte si aplikaci z Google Play nebo AppGallery.
Klikněte na tlačítko „Jsem klientem“.

Vygenerujte si QR kód – buď v internetovém bankovnictví MojeBanka či Mojebanka Business, na pobočce, nebo v aplikaci Mobilní Banka či Mobilní Banka Business (pokud už aplikaci nainstalovanou máte a chcete ji přidat na další zařízení. Návody na vygenerování QR kódu v internetovém nebo mobilním bankovnictví najdete výše na této stránce.
Pokud už máte QR kód vygenerovaný, klikněte na „Mám QR kód“.

Následně QR kód načtěte. Můžete ho i nahrát z fotek nebo ručně opsat aktivační kód. Na načtení máte tři pokusy.

Následně vám na telefonní číslo, které máte pro tyto účely uvedeno v KB, dojde SMS. Opište SMS kód. Na opsání máte tři pokusy.

Pokud aplikaci instalujete poprvé, nastavte si heslo. Pokud se jedná o instalaci na další zařízení, jste přihlášeni.
