Nové způsoby komunikace s bankou – pro klienty KB+

Přinášíme vám nové způsoby zabezpečené komunikace z online bankovnictví KB+

Chatujte s námi

Chatujte s pracovníky Kontaktního centra. Rádi vám poradí a nasměrují vás, kam potřebujete.
Službu můžete využít přímo ze svého online bankovnictví KB+ (v počítači i na mobilu).

Můžete získat například informace o:

  • svých produktech a službách,
  • celé nabídce produktů KB+,
  • pobočkách a obsluze.

Našim bankéřům můžete psát od pondělí do pátku 8:00–17:00. Mimo tuto dobu vám je k dispozici naše virtuální asistentka Ruby.

Sjednání nových produktů

Přes chat vám nové produkty sjednat nemůžeme, ale rádi vás navedeme, jak se ke sjednání sami dostanete ve vašem online bankovnictví. Pomůžeme vám také najít nastavení v případě, že si chcete své stávající produkty změnit. Jestli to chcete radši nechat celé na nás, můžete volně přejít do videohovoru s bankovním poradcem, nebo nám nechte své číslo a my vám zavoláme zpět.

Upozornění: Informace obsažené v chatu nejsou ze strany Komerční banky nabídkou ani návrhem na uzavření, změnu či zánik smlouvy. Jakékoli informace o cenách nebo smluvních podmínkách jsou nezávazné. Chat neslouží k poskytování investičních služeb nebo informací o investičních nástrojích.

Výhody chatu

Komunikace je bezpečná

Komunikace je bezpečná

Protože neopouštíte bankovní aplikaci, je celá vaše komunikace chráněná
Víme, že píšete právě vy

Víme, že píšete právě vy

A stejně tak vy víte, kdo sedí na druhé straně. Není tak třeba žádné dodatečné ověřování
Chat je tichý

Chat je tichý

Ne vždy můžete mluvit nahlas. S námi si můžete psát, aniž byste někoho rušili, ať už jste kdekoli

Zavolejte nám přes videohovor

Pro ty, kteří upřednostňují osobnější kontakt, je tu videohovor s bankéřem. Hovor probíhá přes aplikaci Microsoft Teams. Aplikaci nemusíte stahovat, stačí vám prohlížeč.

Volat nám můžete od pondělí do čtvrtka 9:00–17:00 a v pátek 9:00–15:00

Co s námi můžete řešit:

  • Dotazy týkající se vašich produktů a služeb
  • Informace o produktech a službách z nabídky KB+
  • Návody jak sjednat produkty a služby ve vašem online bankovnictví

Jak to funguje

  • Voláte nám přímo ze svého online bankovnictví KB+ (na počítači i v mobilu)
  • Povolíte použití mikrofonu a kamery. Pokud kameru zapínat nechcete, nemusíte. Hovor pak z vaší strany proběhne pouze se zvukem.
  • Nic neinstalujete. Hovor proběhne online přes váš prohlížeč (např. Google Chrome, Safari, Microsoft Edge). Pokud však aplikaci Microsoft Teams už máte, můžete ji využít.
  • Obrazovku sdílíme my. Uvidíte stejné prostředí, na které jste zvyklí z internetového bankovnictví. Svou totožnost a případné změny v nastavení vašich produktů nebo sjednání nových produktů potvrdíte KB Klíčem. Bankovní poradce vás nikdy nebude žádat, abyste obrazovku sdíleli vy.

Upozornění: Pro případ, kdy by bylo potřeba provedené změny zpětně dohledat, pořizujeme záznam komunikace. Nahráváme pouze sdílenou obrazovku a zvuk, video nenahráváme.

Výhody videohovoru

Neztrácíte čas

Neztrácíte čas

Videohovor si nemusíte dopředu domlouvat. Jednoduše nám zavolejte, když potřebujete
Nemusíte nic instalovat

Nemusíte nic instalovat

Kliknete, povolíte použití mikrofonu a kamery a rovnou voláte
Bezpečnost

Bezpečnost

Komunikace je zabezpečená. Svou totožnost a veškeré změny navíc potvrdíte KB Klíčem

Další způsoby, jak se s námi můžete spojit

Kromě chatu a videohovoru se s námi můžete spojit také následujícími způsoby.

  • Nechte nám na sebe číslo a my se vám ozveme zpět.
  • Domluvte si schůzku na pobočce.
  • Pokud potřebujete obecné informace, využít můžete také chat na webu.
  • Zavolejte nám.

Pozor na triky podvodníků

Dejte si pozor na podvodníky, kteří se vydávají za pracovníky banky. Bankovní poradce po vás nikdy nebude chtít, abyste mu sdíleli obrazovku vy, ani se nebude ptát na vaše přihlašovací údaje nebo číslo vaší karty.

Zjistěte, na co si ještě dát pozor >>