- Podpora
- Mobilní aplikace
- Nové způsoby komunikace s bankou – pro klienty KB+
Nové způsoby komunikace s bankou – pro klienty KB+
Chatujte s pracovníky Kontaktního centra. Rádi vám poradí a nasměrují vás, kam potřebujete.
Službu můžete využít přímo ze svého online bankovnictví KB+ (v počítači i na mobilu).
Můžete získat například informace o:
- svých produktech a službách,
- celé nabídce produktů KB+,
- pobočkách a obsluze.
Našim bankéřům můžete psát od pondělí do pátku 8:00–17:00. Mimo tuto dobu vám je k dispozici naše virtuální asistentka Ruby.
Sjednání nových produktů
Přes chat vám nové produkty sjednat nemůžeme, ale rádi vás navedeme, jak se ke sjednání sami dostanete ve vašem online bankovnictví. Pomůžeme vám také najít nastavení v případě, že si chcete své stávající produkty změnit. Jestli to chcete radši nechat celé na nás, můžete volně přejít do videohovoru s bankovním poradcem, nebo nám nechte své číslo a my vám zavoláme zpět.
Upozornění: Informace obsažené v chatu nejsou ze strany Komerční banky nabídkou ani návrhem na uzavření, změnu či zánik smlouvy. Jakékoli informace o cenách nebo smluvních podmínkách jsou nezávazné. Chat neslouží k poskytování investičních služeb nebo informací o investičních nástrojích.

Komunikace je bezpečná

Víme, že píšete právě vy

Chat je tichý
Pro ty, kteří upřednostňují osobnější kontakt, je tu videohovor s bankéřem. Hovor probíhá přes aplikaci Microsoft Teams. Aplikaci nemusíte stahovat, stačí vám prohlížeč.
Volat nám můžete od pondělí do čtvrtka 9:00–17:00 a v pátek 9:00–15:00
Co s námi můžete řešit:
- Dotazy týkající se vašich produktů a služeb
- Informace o produktech a službách z nabídky KB+
- Návody jak sjednat produkty a služby ve vašem online bankovnictví
Jak to funguje
- Voláte nám přímo ze svého online bankovnictví KB+ (na počítači i v mobilu)
- Povolíte použití mikrofonu a kamery. Pokud kameru zapínat nechcete, nemusíte. Hovor pak z vaší strany proběhne pouze se zvukem.
- Nic neinstalujete. Hovor proběhne online přes váš prohlížeč (např. Google Chrome, Safari, Microsoft Edge). Pokud však aplikaci Microsoft Teams už máte, můžete ji využít.
- Obrazovku sdílíme my. Uvidíte stejné prostředí, na které jste zvyklí z internetového bankovnictví. Svou totožnost a případné změny v nastavení vašich produktů nebo sjednání nových produktů potvrdíte KB Klíčem. Bankovní poradce vás nikdy nebude žádat, abyste obrazovku sdíleli vy.
Upozornění: Pro případ, kdy by bylo potřeba provedené změny zpětně dohledat, pořizujeme záznam komunikace. Nahráváme pouze sdílenou obrazovku a zvuk, video nenahráváme.

Neztrácíte čas

Nemusíte nic instalovat

Bezpečnost
Kromě chatu a videohovoru se s námi můžete spojit také následujícími způsoby.
- Nechte nám na sebe číslo a my se vám ozveme zpět.
- Domluvte si schůzku na pobočce.
- Pokud potřebujete obecné informace, využít můžete také chat na webu.
- Zavolejte nám.
Dejte si pozor na podvodníky, kteří se vydávají za pracovníky banky. Bankovní poradce po vás nikdy nebude chtít, abyste mu sdíleli obrazovku vy, ani se nebude ptát na vaše přihlašovací údaje nebo číslo vaší karty.