Ztratili jste platební kartu? Může dojít k jejímu zneužití a je potřeba jednat rychleji než případný zloděj. Zavolejte okamžitě na naši Klientskou linku platebních karet na čísle +420 955 512 230, abychom vaši kartu mohli stoplistovat (mezi veřejností se říká častěji blokovat, přestože se jedná o trochu odlišné pojmy). Od momentu zařazení karty na Stoplist (což je seznam karet, které se nesmějí používat k žádné transakci) bereme zodpovědnost za případné škody způsobené krádeží, ztrátou nebo zneužitím. Proces stoplistace je nevratný a kartu už nebudete moci znovu používat.

A co dál? Nenecháme vás bez přístupu k vašim penězům. Do několika dnů můžete mít na k dispozici novou kartu s novým PINem. Pokud se vám bude nový PIN špatně pamatovat, můžete si ho kdykoli zdarma změnit v našich bankomatech. V případě, že máte na původní platební kartě zároveň vytvořenou tzv. digitální kartu (platíte mobilem nebo hodinkami přes Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay nebo Garmin Pay), novou kartu vám automaticky přeneseme do vašeho mobilního zařízení.

Pokud kartu ztratíte nebo vám ji někdo ukradne – neprodleně kontaktujte nonstop Klientskou linku platebních karet na čísle +420 955 512 230.