Rychlá
pomoc

Zavolejte nám na 800 521 521
Poradíme vám

KDE JEŠTĚ MŮŽETE PROBLÉM ŘEŠIT?

NA POBOČCE

Vyhledejte si nejbližší pobočku.

Co všechno se může s platbou stát?

Pokud jste zadali platbu s datem splatnosti až další den, můžete ji v internetovém bankovnictví jednoduše zrušit či upravit.

Další možností je, že zadaný účet neexistuje. V takovém případě se vám peníze automaticky vrátí do 2 až 3 pracovních dnů.

A co s platbou, která skončila na cizím účtu? Pokud se jedná o účet KB, příjemci pošleme email a zprávu do internetového bankovnictví, a požádáme ho o vrácení platby.

Jestliže odešly na účet jiné banky, kontaktujeme ji a požádáme o pomoc při řešení. Dotyčná banka pak musí kontaktovat svého klienta a požádat ho o vrácení částky, která mu přišla na účet.
V praxi to vypadá tak, že vyplníte formulář s žádostí o vrácení neoprávněně přijatých peněz. Žádost pak odešleme bance, do které jste peníze omylem poslali. Ve většině případů majitel vrátí peníze zpět.


Aktualizováno: 07. 08. 2019

136 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?