Po dobu výskytu koronaviru na území České republiky – pokud klienti Komerční banky z důvodu, že jsou v karanténě, nebo se cítí ohrožení na svém zdraví, či zdraví svých blízkých, kdy nemohou nebo nechtějí osobně navštívit pobočku, či nemohou nebo nechtějí zajít s písemnou zásilkou na podací místa České pošty či jiných kurýrních služeb, – v takových případech mohou klienti Komerční banky, a.s., zasílat mimořádně Žádost o vrácení platby, kterou omylem poukázali na chybné číslo účtu, na bankovní e-mailovou schránku, kterou pro tyto účely Komerční banka, a.s., zřídila: vraceni_platby@kb.cz
V takovém případě však klienti KB nesou případná rizika spojená s e-mailovou komunikací, před kterými KB varuje v článku 8.8 Všeobecných obchodních podmínek:
“ … Sítě elektronických komunikací (veřejné telefonní linky, linky mobilních sítí, e-mail a fax) sloužící pro doručování Zásilek však nejsou pod přímou kontrolou Banky, která tak neodpovídá za škodu způsobenou Klientovi jejich případným zneužitím.“