Rychlá
pomoc

Zavolejte nám na 800 521 521
Poradíme vám

KDE JEŠTĚ MŮŽETE PROBLÉM ŘEŠIT?

NA POBOČCE

Vyhledejte si nejbližší pobočku.

Co všechno se může s platbou stát?

Pokud jste zadali platbu s datem splatnosti až další den, můžete ji v internetovém bankovnictví jednoduše zrušit či upravit.

Další možností je, že zadaný účet neexistuje. V takovém případě se vám peníze automaticky vrátí do 2 až 3 pracovních dnů.

A co s platbou, která skončila na cizím účtu? Pokud se jedná o účet KB, příjemci pošleme email a zprávu do internetového bankovnictví, a požádáme ho o vrácení platby.

Jestliže odešly na účet jiné banky, kontaktujeme ji a požádáme o pomoc při řešení. Dotyčná banka pak musí kontaktovat svého klienta a požádat ho o vrácení částky, která mu přišla na účet.
V praxi to vypadá tak, že vyplníte formulář s žádostí o vrácení neoprávněně přijatých peněz. Žádost pak odešleme bance, do které jste peníze omylem poslali. Ve většině případů majitel vrátí peníze zpět.

Upozornění

Po dobu mimořádné situace (vládou ČR vyhlášený nouzový stav pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru /označovaný jako SARS CoV-2/ na území České republiky a na to navazující krizová opatření vlády ČR) mohu klienti Komerční banky, a.s., zasílat mimořádně Žádost o vrácení platby, kterou omylem poukázali na chybné číslo účtu, na e-mailovou schránku, kterou pro tyto účely Komerční banka, a.s. zřídila: vraceni_platby@kb.cz


Aktualizováno: 20. 03. 2020

186 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?