Rychlá
pomoc

Zavolejte nám na 800 521 521
Poradíme vám

KDE JEŠTĚ MŮŽETE PROBLÉM ŘEŠIT?

NA POBOČCE

Vyhledejte si nejbližší pobočku.

Co můžete dělat?

  • Pokud jste zadali platbu s datem splatnosti až další den, můžete ji v internetovém bankovnictví jednoduše zrušit či upravit nejpozději pracovní den předem do 20:30 pro nekonverzní platby, resp. do 17:00 pro konverzní platby.
  • Pokud spadá datum splatnosti na pondělí, můžete platbu odvolat v pátek do 20:30 pro nekonverzní platby, resp. do 17:00 pro konverzní platby.
  • To samé platí, když datum splatnosti následuje bezprostředně po svátku – platbu můžete zrušit nejpozději v pracovní den před svátkem do stanoveného času viz výše.
  • Platbu nemůžete odvolat, jestliže jste ji zadali v pátek po 20:30 pro nekonverzní platby, resp. po 17:00 pro konverzní platby, o víkendu nebo ve svátek a splatnost má následující pracovní den.
  • V případě, že zadaný účet neexistuje, se vám peníze automaticky vrátí do 2 až 3 pracovních dnů.

A co s platbou, která skončila na cizím účtu

  • Jestliže peníze odešly na účet jiné banky, kontaktujeme ji a požádáme o pomoc při řešení. Dotyčná banka pak musí kontaktovat svého klienta a požádat ho o vrácení částky, která mu přišla na účet. Ve většině případů majitel vrátí peníze zpět.
     
  • Stáhněte si formulář, který najdete dole na této stránce. Vyplňte ho a pošlete e-mailem na vraceni_platby@kb.cz. My potom kontaktujeme banku příjemce chybně odeslané platby.
     
  • Předvyplněný formulář najdete i v internetovém bankovnictví MojeBanka (Nabídka produktů a služeb – Ostatní – Žádost o vrácení platby). Stačí jen doplnit údaje o platbě a podepsat KB Klíčem. Formulář nám tak přijde automaticky.
     
  • S vyplněním formuláře vám také rádi pomůžeme na pobočkách.

Upozornění

Po dobu výskytu koronaviru na území České republiky – pokud klienti Komerční banky z důvodu, že jsou v karanténě, nebo se cítí ohrožení na svém zdraví, či zdraví svých blízkých, kdy nemohou nebo nechtějí osobně navštívit pobočku, či nemohou nebo nechtějí zajít s písemnou zásilkou na podací místa České pošty či jiných kurýrních služeb, – v takových případech mohou klienti Komerční banky, a.s., zasílat mimořádně Žádost o vrácení platby, kterou omylem poukázali na chybné číslo účtu, na bankovní e-mailovou schránku, kterou pro tyto účely Komerční banka, a.s., zřídila: vraceni_platby@kb.cz
V takovém případě však klienti KB nesou případná rizika spojená s e-mailovou komunikací, před kterými KB varuje v článku 8.8 Všeobecných obchodních podmínek:
… Sítě elektronických komunikací (veřejné telefonní linky, linky mobilních sítí, e-mail a fax) sloužící pro doručování Zásilek však nejsou pod přímou kontrolou Banky, která tak neodpovídá za škodu způsobenou Klientovi jejich případným zneužitím.


Aktualizováno: 24. 03. 2022

425 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?