Abychom vám co nejvíce zpříjemnili obsah a prohlížení stránek, používáme soubory cookies. Pomáháte nám tím stránky vylepšovat. Více informací o cookies.
Rychlá pomoc
Zavolejte nám na 800 521 521 Poradíme vám
Vyhledejte si nejbližší pobočku.
Pokud jste zadali platbu s datem splatnosti až další den, můžete ji v internetovém bankovnictví jednoduše zrušit či upravit.
Další možností je, že zadaný účet neexistuje. V takovém případě se vám peníze automaticky vrátí do 2 až 3 pracovních dnů.
A co s platbou, která skončila na cizím účtu? Pokud se jedná o účet KB, příjemci pošleme email a zprávu do internetového bankovnictví, a požádáme ho o vrácení platby.
Jestliže odešly na účet jiné banky, kontaktujeme ji a požádáme o pomoc při řešení. Dotyčná banka pak musí kontaktovat svého klienta a požádat ho o vrácení částky, která mu přišla na účet. V praxi to vypadá tak, že vyplníte formulář s žádostí o vrácení neoprávněně přijatých peněz. Žádost pak odešleme bance, do které jste peníze omylem poslali. Ve většině případů majitel vrátí peníze zpět.
Aktualizováno: 15. 10. 2019
Vytisknout článek
154 z Vás označilo za užitečné
Certifikační průvodce
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty