Nastavení notifikace
Teď si nastavte samotné notifikace. Přejděte do kategorie Oznámení o platbách.

Pokud máte více účtů, vyberte, kterého z nich se mají notifikace týkat.

Pokud chcete dostávat stejnou notifikaci pro více účtů, budete ji muset nastavit u každého účtu zvlášť.
Notifikace si můžete nastavit tak, abyste byli informováni o veškerých pohybech na účtu. Tedy o všech příchozích i odchozích úhradách, včetně těch, které banka z nějakého důvodu zamítla.

Nastavení si samozřejmě můžete přizpůsobit podle sebe.
Tímto způsobem si například můžete nastavit notifikace o všech příchozích úhradách.

Může se hodit sledovat příchozí úhrady z určitého účtu. Například abyste věděli, jestli už vám bylo připsaná výplata. V tomto případě by vaše nastavení vypadalo zhruba takhle.

Pokud si přejete dostávat notifikace o úhradách, které pravděpodobně čekají na doplnění peněz na účet nebo se již z důvodu nedostatku zamítly, nastavte si notifikace následujícím způsobem.

Notifikace o neprovedených trvalých příkazech a inkasech jsme pro vás nastavili automaticky (příjemce "zaslat sobě"). Tyto notifikace vás budou informovat v případě, že trvalý příkaz nebo inkaso bude čekat na doplnění peněz na účet, a případně i pokud peníze nebudou doplněny a dojde k finálním zamítnutí platby.
Toto výchozí nastavení si můžete ověřit, změnit nebo zrušit v Přehledu oznámení.
Více o Přehledu oznámení se dočtete níže.
Nyní už zbývá jen vybrat příjemce a zvolit, jestli si přejete notifikaci dostávat jako e-mail nebo SMS zprávu.
POZOR: Standardní cena za SMS je 3 Kč.
Pokud si přejete dostávat notifikace na e-mail i SMS, využijte možnost Přidat příjemce.

E-mailovou notifikaci dostanete vždy v češtině i angličtině.
SMS notifikace přijde v jazyce, který jste pro příjemce nastavili (buď česky, nebo anglicky).
Po dokončení nastavení notifikace klikněte na tlačítko Pokračovat.
Teď už jen potvrďte provedené změny a notifikace začnou chodit podle vašeho nastavení.