Chcete mít
přehled?

Zapněte si e-mailové nebo SMS notifikace v internetovém bankovnictví MojeBanka a mějte aktuální informace o pohybech na účtu vždy po ruce

K čemu jsou dobré?

Můžete si nastavit notifikace o příchozích a odchozích úhradách. Dozvíte se i o úhradách, které se nepodařilo provést, nebo stále čekají na doplnění prostředků na účet.​

Jak využít notifikace o platbách?

Notifikace si v internetovém bankovnictví MojeBanka nastavíte podle vašich potřeb. 

Pro nastavení notifikace postupujte podle následujících kroků:

Nastavení příjemce

Před nastavením samotné notifikace promyslete, komu by se měla zasílat.

Pokud mají notifikace chodit přímo vám, a to na kontaktní údaje (e-mail nebo SMS), uvedené ve vašem internetovém bankovnictví (příjemce označen "zaslat sobě"), tuto kapitolu přeskočte a běžte rovnou na nastavení samotné notifikace.

Vaše kontaktní údaje si můžete ověřit nebo změnit v Nastavení -> Nastavení kontaktů (kontaktní e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu).

Pokud si přejete, aby vám notifikace chodily na jiný e-mail nebo číslo, nebo abychom notifikace zasílali někomu jinému (např. manželce či manželovi), zadejte nejprve kontaktní údaje nového příjemce.

V Nastavení klikněte na položku Přidání nového příjemce.

Vyplňte kontaktní údaje nového příjemce.

Nastavení notifikace

Teď si nastavte samotné notifikace. Přejděte do kategorie Oznámení o platbách.

Pokud máte více účtů, vyberte, kterého z nich se mají notifikace týkat.

Pokud chcete dostávat stejnou notifikaci pro více účtů, budete ji muset nastavit u každého účtu zvlášť.

Notifikace si můžete nastavit tak, abyste byli informováni o veškerých pohybech na účtu. Tedy o všech příchozích i odchozích úhradách, včetně těch, které banka z nějakého důvodu zamítla.

Nastavení si samozřejmě můžete přizpůsobit podle sebe.

Tímto způsobem si například můžete nastavit notifikace o všech příchozích úhradách.

Může se hodit sledovat příchozí úhrady z určitého účtu. Například abyste věděli, jestli už vám bylo připsaná výplata. V tomto případě by vaše nastavení vypadalo zhruba takhle.

Pokud si přejete dostávat notifikace o úhradách, které pravděpodobně čekají na doplnění peněz na účet nebo se již z důvodu nedostatku zamítly, nastavte si notifikace následujícím způsobem.

Notifikace o neprovedených trvalých příkazech a inkasech jsme pro vás nastavili automaticky (příjemce "zaslat sobě"). Tyto notifikace vás budou informovat v případě, že trvalý příkaz nebo inkaso bude čekat na doplnění peněz na účet, a případně i pokud peníze nebudou doplněny a dojde k finálním zamítnutí platby.

Toto výchozí nastavení si můžete ověřit, změnit nebo zrušit v Přehledu oznámení.

Více o Přehledu oznámení se dočtete níže.

Nyní už zbývá jen vybrat příjemce a zvolit, jestli si přejete notifikaci dostávat jako e-mail nebo SMS zprávu.

POZOR: Standardní cena za SMS je 2,5 Kč.

Pokud si přejete dostávat notifikace na e-mail i SMS, využijte možnost Přidat příjemce.

E-mailovou notifikaci dostanete vždy v češtině i angličtině.

SMS notifikace přijde v jazyce, který jste pro příjemce nastavili (buď česky, nebo anglicky).

Po dokončení nastavení notifikace klikněte na tlačítko Pokračovat.

Teď už jen potvrďte provedené změny a notifikace začnou chodit podle vašeho nastavení.

Přehled o nastavených notifikacích

Seznam všech nastavených notifikací najdete v Přehledu oznámení.

Zde můžete vybrané notifikace kdykoli změnit nebo zrušit.

Jednorázová notifikace

Všimli jste si možnosti zaslat notifikaci při vyplňování platebního příkazu?

Možnost jednorázové notifikace můžete využít kdykoli při placení bez ohledu na nastavení pravidelných notifikací.


Aktualizováno: 14. 05. 2020