Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše”. Cookies můžete také odsouhlasit jednotlivě. Upravit nastavení
S jakýmkoli problémem rádi pomůžeme i vám.
Pečujeme o 1 700 000 našich zákazníků v České republice.
Uvítali byste zlepšení našich služeb? Budeme rádi, když nám napíšete.
Jste spokojeni s našimi službami? Budeme rádi, když se s námi o Vaše zkušenosti podělíte.
Ceníme si, že se podílíte na zlepšování našich služeb. Vaše stížnost bude předána kompetentním pracovníkům.
Pokud si přejete být Komerční bankou v souvislosti s Vaším námětem kontaktován, uveďte prosím Vaše jméno, příjmení a e-mail:
Pokud nejste spokojeni s vedením svého účtu nebo s nabízenými službami, máte možnost podat stížnost nebo reklamaci. Vyřídíme ji do 30 kalendářních dnů. V případě, že se bude týkat platebních služeb, do 15 pracovních dnů. Můžete k tomu použít následující formulář nebo si přečíst více o řešení stížností a reklamací.
Jak hodnotiíte Komerčku vy, naši zákazníci
Nasloucháme vám, zjišťujeme a opravujeme to, co nefunguje.
Abyste u nás byli spokojení, snažíme se dělat pro vás co nejvíc. Podívejte se na výběr toho, co vám nabízíme.
KB Klíč
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty