Zdarma online
i na pobočce

Původní účet za vás zrušíme a převedeme k nám

Založíme vám nový účet u nás

Zůstatek a nastavení vašeho starého účtu převedeme jednoduše k nám

Případné ukončení služeb u původní banky zařídíme za vás

Vyřídíte na pobočce nebo v internetovém bankovnictví

Jak požádat o změnu

Zatím nejsem klientem KB

Pokud zatím nejste naším klientem, můžete si účet zřídit online nebo na pobočce. Porovnejte si naše účty a vyberte si ten nejvýhodnější v Přehledu účtů.

Domluvit schůzku

Přehled účtů 

Jsem klientem KB

O změnu banky požádáte v internetovém bankovictví MojeBanka. Služby můžete převést na váš nově zřízený nebo stávající účet.

Požádat v internetovém bankovnictví

Jak změna banky probíhá

Převod zajistíme my

Do vaší původní banky chodit nemusíte. Změnu včetně převedení pravidelných plateb zařídíme za vás.

Co všechno za vás zajistíme

  • Převod vašich trvalých příkazů
  • Povolení k inkasu
  • Nastavení příkazů k úhradě s budoucí splatností
  • Převod zůstatku z původního účtu na nový
  • Informujeme vaši původní banku o převodu, a pokud si to budete přát, zařídíme i zrušení původního účtu

Další kroky jsou na vás

V průvodci Změna banky si budete moci nastavit, jestli se má původní účet u cizí banky zrušit. V takovém případě nezapomeňte informovat všechny, kdo na váš účet posílají nebo inkasují peníze.

Koho upozornit a na co pamatovat v případě změny banky

  • Svého zaměstnavatele na změnu čísla účtu
  • Změňte číslo účtu ve fakturách a upozorněte vaše pravidelné odběratele
  • Pokud máte povolená inkasa, upozorněte inkasující instituce (voda, plyn, topení apod.) na změnu vašeho čísla účtu
  • Pokud používáte šablony příkazů k úhradě, nezapomeňte si je zadat i u nového účtu

Oblíbené účty

Pokud běžný účet u KB ještě nemáte, založíme vám nový. Komerční banka nabízí řadu osobních i podnikatelských účtů. Některé účty lze sjednat i online. Věříme, že si u nás vyberete i vy.

Přejít do Komerčky

Na pobočce

Vyberte si pobočku, zanechte nám kontakt a my vám zavoláme.

Po telefonu

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Jste naším
klientem?

Službu si můžete sjednat přímo v aplikaci MojeBanka.

Sjednat
Načítám

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší infolince 800 521 521