Jak nahlásit pojistnou událost, kterou kryje cestovní pojištění?

Zavolejte co nejdříve

Zavolejte co nejdříve

na +420 272 101 030 (nonstop linka pojišťovny AXA Assistance)

Na pobočce

Na pobočce

Navštivte nás na pobočce, kde spolu sepíšeme hlášení škodné události.

A máte hotovo!

A máte hotovo!

Váš bankovní poradce vás bude informovat, jakmile dorazí odpověď od pojišťovny.

O asistenčních službách AXA Assistance

Asistenční služby jsou k dispozici mimo území České republiky a po celou dobu účinnosti pojištění.

V případě zdravotních potíží vám asistenční společnost sežene lékaře hovořící anglicky nebo česky, a to i v případě ošetření v nemocnici či přímo u vás. Lékař se vybírá z pečlivě prověřené sítě odborníků.

Pokud budete mít problém v právní oblasti, spojí vás s příslušným zastupitelským úřadem, nebo poskytne jméno i adresu místního právníka a zařídí překladatelské služby.

Jakékoli potřebné informace vám samozřejmě poskytnou ještě předtím, než vycestujete.

Užitečný tip

V případě pojistné události můžete nechat prostřednictvím asistenční společnosti zaslat zprávu svým příbuzným nebo obchodním partnerům.

Související články