Hned nám zavolejte a kartu zamkněte
Pokud používáte internetové nebo mobilní bankovnictví, kartu můžete okamžitě zamknout. Se zamčenou kartou nikdo nezaplatí (ani online) ani nevybere z bankomatu.
Pokud zjistíte, že vaše karta byla neoprávněně použita, hned zavolejte na Podporu platebních karet na čísle +420 955 512 230. Tato linka funguje nonstop. Prověříme, zda se opravdu jedná o zneužití, nebo jen opakované platby u předem registrovaných produktů a služeb. Pokud se zneužití karty potvrdí, kartu vám ihned trvale zablokujeme a vydáme novou. Jen tak se dá předejít tomu, aby s ní už nikdo nemohl zaplatit a odčerpávat vaše peníze z účtu.
Situaci oznamte co nejdříve
Jakmile zjistíte neoprávněné použití své karty, je ve vašem zájmu to nahlásit co nejdříve. Od chvíle nahlášení bance a zablokování karty totiž neseme zodpovědnost za všechny následné neautorizované transakce my.
Obecné pravidlo zní, průběžně si kontrolovat své odchozí transakce v internetovém nebo mobilním bankovnictví a výpis ze svého účtu, abyste měli jistotu, že kartou platíte skutečně jenom vy. Nastavte si e-mailové notifikace o použití karty nebo push notifikace do naší aplikace.