Na rozdíl od stoplistace nebo blokace můžete zamknutí karty provést sami v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo aplikaci Mobilní banka. V nastavení vaší platební karty klikněte na tlačítko „Zamknout“ a od této chvíle kartu deaktivujete (včetně její digitální verze) pro veškeré transakce, u kterých dochází v rámci autorizace k ověření aktuálního zůstatku. Zamknutou kartou tedy nevyberete ani nevložíte hotovost v bankomatech, nezaplatíte u obchodníků nebo na internetu.

Kartu kdykoli odemknete stejným způsobem. Hodně lidí si debetní kartu zamyká například při cestě do zahraničí a aktivní má jen kreditku, funkci můžete využít také když kartu nemůžete najít, ale bezpečně víte, že jste ji neztratili, případně jste ji zapomněli třeba na chalupě a můžete se pro ni vrátit zase až o víkendu.

Zamknutí karty nenahrazuje stoplistaci. V případě ztráty, krádeže nebo podezření na zneužití karty volejte ihned na nonstop Klientskou linku platebních karet na čísle +420 955 512 230 a požádejte o stoplistaci.

Související produkty