Rozšířili jsme vstupní pole pro popisy plateb na 140 znaků
Na základě vašich podnětů jsme upravili formuláře Příkaz k úhradě a Příkaz k inkasu.
Pole „Popis příkazce“ jsme přejmenovali na „Popis pro mě“ a rozšířili z 30 na 140 znaků. Zadaný text slouží pouze pro vaši identifikaci platby a nepřenášíme jej příjemci platby. Informaci uvidíte pouze vy a vaše zmocněné osoby v Přehledu plateb (nezobrazuje se ve vašem výpisu z účtu).
Pole „Popis pro příjemce“ jsme přejmenovali na „Zpráva pro příjemce“ a rozšířili z 30 na 140 znaků. Zadaný text zobrazíme jak vám, tak jej předáme i příjemci platby.
Výhody chytrého inkasa můžete využívat i v Mobilní bance
Chytré inkaso v MojeBanka jsme vám představili už na podzim minulého roku. Slíbili jsme vám, že novinky na jaře najdete i v Mobilní bance a povedlo se. Výhody chytrého inkasa můžete využívat už i ve svém mobilním telefonu.
V Mobilní bance si můžete nastavit PUSH notifikace o neprovedeném inkasu, takže důležité informace budete mít okamžitě k dispozici na displeji svého mobilu. Stejně jako v MojeBanka vám i Mobilní bance předvyplníme povolení inkasa, pokud jste si ho sami nezaložili a předpřipravíme vám povolení, pokud například potřebujete změnit limit inkasa. Na zřízení nebo změnu povolení inkasa Vám ponecháme 5 obchodních dnů a oboje vždy stačí pouze zkontrolovat a autorizovat. Nic víc!
Pokud chcete mít pod kontrolou přesnou výši každého inkasa, můžete se rozhodnout povolovat každé inkaso zvlášť (jednorázově). Je potřeba ale počítat s tím, že budete inkaso potvrzovat opakovaně každý měsíc.
Nově vám umožníme v MojeBanka i Mobilní bance inkaso zamítnout, pokud si nepřejete, aby se inkaso v daném měsíci provedlo.