Náš digitální tým stále vyvíjí a vymýšlí novinky do Internetového bankovnictví. Chceme Vám proto představit vychytávky, které Vás potěší a zároveň Vám usnadní práci.

Co Vás čeká nového v MojíBance

Pojmenování trvalého příkazu přeneseme i příjemci v jiné bance

Zkontrolujte si, že máte správně a nezávadně vyplněné pojmenování trvalého příkazu. U nově zřizovaných, ale i u stávajících již založených trvalých příkazů, přeneseme obsah pole „Popis platby“ vždy i příjemci. Reagujeme na podněty klientů, jejichž partneři nedokázali bez textové zprávy spárovat platby z trvalých příkazů.

Upozorníme vás na blížící se konec platnosti trvalého příkazu

Pokud jste si založili trvalý příkaz na dobu určitou, upozorníme vás e-mailem 10 pracovních dní předem, že se blíží datum jeho ukončení. Budete mít dostatek času se rozhodnout, zda chcete, aby se platby z trvalého příkazu v nezměněné podobě prováděly i nadále, anebo jeho nastavení potřebujete změnit, např. upravit výši částky.

Zobrazení firemních log v historii plateb

V historii plateb nyní uvidíte loga firem, za které byly provedeny odchozí či příchozí platby. Logo firmy je zobrazeno ihned na začátku řádku. Mezi tyto firmy patří například potravinové řetězce jako je Billa, Tesco, Albert nebo také mobilní operátoři Vodafone, O2 apod. Zatím se jedná převážně o firmy, kde probíhají pravděpodobně platby na pravidelné bázi.

Tuto vlastnost jsme přiřadili, pro rychlé a na první pohled přehlednější zkontrolování Vaší platební historie. 

Neplaťte zbytečně dvakrát

V případě, že v rozmezí několika dnů zadáte platbu, se stejnými parametry jako je číslo účtu příjemce se stejnou částkou a shodným variabilním symbolem, tak Vás na tuto skutečnost upozorníme.

Možnost řazení produktů dle OBLÍBENOSTI

Chcete mít přehled jen o některých produktech a ostatní kontrolovat jednou za čas? Nyní si můžete zvolit možnost OBLÍBENÉ na ploše MojíBanky. Stačí, abyste označili žlutě hvězdičku v pravém horním rohu a tím se vám „dlaždice produktu“ zkopíruje a můžete ji spravovat přednostně.  Všechny ostatní zůstanou níže, kde máte také možnost ,,rozbalení“ či „zabalení“ seznamu produktů.

Připojení účtu z jiných bank do MojíBanky – nově Equa Bank

Možnost připojení účtů z jiných bank do internetového bankovnictví  MojeBanky už máte pár měsíců. Zatím se jednalo o účty z České Spořitelny a Air Bank. Nyní můžete nově do MojíBanky připojovat i účty, které máte u EquaBank. Služba je zcela zdarma a Vaše data jsou zabezpečena systémy Komerční banky. Pokud chcete mít přehled o všech Vašich účtech, je toto ideální možnost. Jak připojit jednotlivé účty se můžete dočíst na našich stránkách – kliknutím na tento odkaz - Připojení účtů do MojíBanky.

Obsah pole „Popis pro mě“ naleznete i ve výpisech

Vlastní poznámku k platbě, kterou zadáváte přes internetové bankovnictví do pole „Popis pro mě“ přeneseme nově i do výpisů z účtu. Stále platí, že tato informace slouží pouze pro Vaše potřeby a na rozdíl od vyplněného pole „Zpráva pro příjemce“ ji nepřeneseme nikomu jinému než Vám, a tedy ani do potvrzení o platbě.

MojeBanka Business

Účetní i neúčetní data nově stáhnete do jednoho souboru i za delší období

Máte možnost stáhnout si *.zip soubor s účetními daty za delší období či jednotlivé dny, pouze do jednoho souboru (volba „Stažení do jednoho souboru“). Můžete stahovat i neúčetní data. Dříve se Vám každý den uložil jako samostatný soubor.

Pro usnadnění práce vám nově umožňujeme si jednoduše stáhnout data od prvního do posledního dne v měsíci bez nutnosti přemýšlet, zda se jedná o dny bez obratu na účtu či neúčetní dny.  Data si takto můžete stáhnout v jakémkoliv z nabízených formátů.

Účetní data si můžete stáhnout i ve formátu *.csv

Z formátu *csv souboru jsme odstranili celý název (header) souboru, a exportní výstup tak bude rovnou začínat názvy sloupců. Pro jednoduchou a jednoznačnou orientaci jsme z pole „Číslo učtu“ odstranili měnu účtu, stejně tak z pole „Protiúčet“ jsme odstranili kód banky. Tyto hodnoty mají nově samostatná pole. Změny v dalších polích:

  1. „Popis příkazce“ = „Popis pro mě“
  2. „AV pole 1-4” = “AV pole” (spojeno 1-4, 140 znaků)

Co můžete využívat v MojíBance už od podzimu?

KB Klíč

Užívejte nový způsob přihlášení do Internetového bankovnictví! Vše co potřebujete je Váš chytrý telefon. Přihlašování je zabezpečeno aplikací KB Klíč, kterou si stáhnete do svého mobilu.  Certifikáty k přihlašování již nebudou potřeba, s KB Klíčem si usnadníte práci a můžete se přihlašovat odkudkoliv z jakýchkoliv zařízení.

Pokud ještě KB Klíč nemáte, podívejte se na náš web, kde zjistíte, jak ho můžete aktivovat - Aktivace KB Klíč.

Věříme, že Vám nové funkce dopřejí spoustu užitku. Pokud Vás zajímá více informací, zavolejte na naši infolinku 955 551 552 nebo navštivte web.