Fitbit Pay

Rychlý, bezpečný a jednoduchý způsob placení chytrými hodinkami.

Stačí mít od KB jakoukoli bezkontaktní debetní nebo kreditní kartu.

Plaťte pohodlně hodinkami Fitbit s podporou NFC.

Stáhněte si aplikaci Fitbit, kde placení hodinkami jednoduše aktivujete.

Hodí se vědět

Fitbit Pay Vám umožní digitalizovat kteroukoli bezkontaktní debetní nebo kreditní kartu KB a díky tomu můžete platit pohodlně a bezpečně Vašimi hodinkami, které tuto službu podporují. Více informací naleznete zde: https://www.fitbit.com/fitbit-pay

Fitbit Charge 3
Fitbit Versa
Fitbit Ionic

  1. Do mobilního telefonu si stáhněte aplikaci Fitbit
  2. Přihlaste se do aplikace a vyberte „Account“
  3. Zvolte v nabídce „Wallet“ a postupujte dle instrukcí v aplikaci, kde:
  • zvolíte čtyřmístný bezpečnostní kód pro placení hodinkami
  • vyplníte požadované údaje o Vaší platební kartě
  • potvrdíte Podmínky platebních karet
  • vyberete způsob ověření Vaší platební karty

  1. Stiskněte a přidržte levé tlačítko na hodinkách, dokud hodinky nezavibrují
  2. Vyberte ikonu karty, kterou chcete platit
  3. Přiložte hodinky k bezkontaktnímu platebnímu terminálu
  • Ano, jelikož číslo Vaší platební karty není uloženo v chytrých hodinkách ani v mobilní aplikaci a nevidí ho ani obchodník při placení. Místo toho se používá jedinečné číslo digitální karty.
  • Pro zajištění bezpečnosti je nutné, abyste v hodinkách měli nastavený čtyřmístný bezpečnostní kód. Bezpečnostní kód je platný pro autorizaci plateb po dobu 24 hodin od zadání nebo do doby, kdy hodinky sundáte ze zápěstí a dojde tím k přerušení monitoringu tepové frekvence.

V případě, že zde nenajdete odpověď na svůj dotaz, volejte Klientskou linku platebních karet (+420) 955 512 230 nebo svého bankovního poradce.

  • Nepodařilo se mi digitalizovat platební kartu.
    Zkontrolujte, zda je Vaše karta platná a umožňuje bezkontaktní platby a zda Vaše chytré hodinky podporují technologii NFC.
  • Je možné digitalizovat více platebních karet?
    Ano, pro platby hodinkami lze použít jakoukoli bezkontaktní debetní a kreditní kartu KB. V aplikaci máte možnost nastavit výchozí kartu pro platby, případně před platbou vyberete požadovanou kartu pro placení.
  • Nepodařilo se mi zaplatit v obchodě.
    Zkontrolujte, zda Vaše chytré hodinky podporují NFC technologii. Před platbou je nutné mít hodinky na ruce a odemknout je pomocí Vámi zvoleného čtyřmístného bezpečnostního kódu.
    V případě, že jste s mobilem nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo dojít k selhání spárování. Je tedy potřeba občas mobil k internetu připojit.
  • Jaký mám zadat PIN v případě, že se mi tento požadavek objeví na platebním terminálu?
    Na platebním terminálu zadáváte stejný PIN jako při platbě Vaší plastovou kartou.
  • Jaký je nastavený limit na digitální kartě v mobilu?
    Limit pro platby u obchodníků je stejný jako na plastové kartě.
  • Je možné digitální kartou vybrat peníze z bankomatu?
    V současné době není tato funkcionalita podporována.
  • Jak postupovat v případě ztráty hodinek?
    Na mobilním telefonu v nastavení aplikace Fitbit odeberte digitalizovanou platební kartu nebo zavolejte na Klientskou linku platebních karet (+420) 955 512 230 pro blokaci digitální karty.

Hodí se mít

A karta
Kreditní karta pro výhodné nákupy s prodlouženou zárukou na zboží.
  • Slevy až 50 % na zboží, cestování i wellness
  • Na vaše nákupy až 250 000 Kč
Zlatá karta
Poskytnutí debetní karty s cestovním pojištěním a výběry hotovosti zdarma kdekoli na světě.
  • Výběr hotovosti z bankomatů po celém světě bez poplatku ze strany KB

  • Asistenční služba pro motoristy po celé ČR a zahraničí