Jak si nastavit

Abyste mohli platit s pomocí mobilní aplikace KB, změňte si prosím nastavení zařízení v Internetovém bankovnictví MojeBanka.

Pokud jste na cestách nebo nemáte zrovna přístup k počítači a máte již aktivovaný KB Klíč, můžete změnu provést i mimo domov, přes prohlížeč ve vašem telefonu! 

Krok 1

Přihlaste se do internetového bankovnictví

Krok 2

Nastavení  -> Nastavení Mobilní banky

Nastavení  -> Nastavení Mobilní banky

Krok 3

Zvolte Aktivní -> zvolte denní limit -> Přidat další -> Pokračovat

Zvolte nastavení plateb

Krok 4

Podepsat a odeslat ke zpracování

Podepsat a odeslat ke zpracování

Krok 5

Potvrdit v aplikaci KB Klíč/ Bezpečnostním heslem nebo certifikátem

Potvrdit v aplikaci KB Klíč/ Bezpečnostním heslem nebo certifikátem

Krok 6

Nyní postupujte podle pokynů na obrazovce

Potvrdit v aplikaci KB Klíč/ Bezpečnostním heslem nebo certifikátem

Krok 7

Zařízení máte přidáno

Potvrdit v aplikaci KB Klíč/ Bezpečnostním heslem nebo certifikátem

Hotovo

V tuto chvíli máte vše správně nastavené a můžete naplno využívat Internetové bankovnictví Mobilní Banka.


Aktualizováno: 09. 08. 2019