Souhlasem nám umožníte využívat soubory cookies k poskytování služeb a analýze návštěvnosti. Více informací o používaných cookies a jejich nastavení.
Internetové bankovnictví MojeBanka
Na pobočku už nemusíte
Platby i nastavení na pár kliků. Chytré funkce vám zjednodušší správu vašich financí
Vyzkoušejte si internetové bankovnictví nanečisto a seznamte se s užitečnými funkcemi. Pokud hledáte přihlášení, běžte na www.mojebanka.cz
Nainstalujte si online antivirus IBM Trusteer Rapport od KB zdarma
Jedno přihlášení ve všech aplikacích skupiny KB
Jak se nebát používat internetové bankovnictví
Internetové bankovnictví MojeBanka umožňuje zadat všechny typy plateb
Když nemáte čas běhat po pobočkách
Kdykoliv vás napadne. Přímo v internetovém bankovnictví
Spravujte v jedné aplikaci všechny své účty, i ty z jiných bank.
Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.
Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.
Internetové bankovnictví MojeBanka si můžete sjednat na pobočce KB.
Pro přihlášení do MojeBanka slouží mobilní aplikace KB Klíč. Více informací o způsobech přihlášení.
V případě, že vlastníte tlačítkový telefon podívejte se i na další způsoby přihlášení.
Internetové bankovnictví MojeBanka mohou využívat i děti od 6 let.
S internetovým bankovnictvím získáte:
Pokud máte jinou přihlašovací metodu (Certifikát v souboru, Certifikát na čipové kartě), můžete KB Klíč aktivovat na portálu www.mujprofil.kb.cz. Po přihlášení zvolte u „Přihlašování a podepisování“ volbu „Spravovat“. Zde v menu „Nabídka dalších metod“ stačí vybrat u KB Klíče tlačítko „Aktivovat“ a projít aktivací dle instrukcí v průvodci aktivací.
Pokud již máte pro KB Klíč aktivační kód v SMS (například z pobočky KB), stačí si stáhnout z App Store (iPhone) či Google Play (Android) aplikaci KB Klíč. Při prvním otevření aplikace zadejte vaše identifikační číslo, které najdete ve smlouvě o elektronickém podpisu, a aktivační kód z SMS. Poté si stačí zvolit přihlašovací jméno, kterým se budete vždy hlásit, a PIN kód, kterým budete potvrzovat přihlašování a transakce.
KB Klíč je zapotřebí znovu aktivovat. Nový aktivační kód získáte v bankomatu nebo na pobočce Komerční banky.
Máte stále ještě staré zařízení, kde KB Klíč funguje, nebo jinou přihlašovací metodu (Certifikát v souboru, Certifikát na čipové kartě), kterou se můžete přihlásit? V tomto případě se stačí přihlásit do portálu www.mujprofil.kb.cz, kde klikněte na KB Klíč a zvolte možnost „Vyměnit zařízení“. Pokračujte dle instrukcí průvodcem výměny zařízení. Po dokončení vám přijde SMS s aktivačním kódem.
Pro přihlášení do internetového bankovnictví MojeBanka přejděte na stránku www.kb.cz, zde vpravo nahoře zvolte „INTERNETOVÉ BANKOVNICTVÍ“ a volbu „MOJEBANKA“ .
Pro přihlášení s osobním certifikátem v souboru nahrajte váš certifikát do prohlížeče pomocí ikonky modrého listu s přeloženým rohem, která se nachází v poli „Uživatelské jméno / Certifikát“. Po nahrání a kliknutí na tlačítko „Pokračovat“ stačí jen zadat vaše heslo a případně zadat SMS kód.
Pro přihlášení s KB Klíčem nebo Bezpečnostním heslem zadejte do pole „Uživatelské jméno / Certifikát“ vaše uživatelské jméno a klikněte na tlačítko „Pokračovat“. Poté přihlášení potvrďte - u KB Klíče v aplikaci na chytrém telefonu a u Bezpečnostního hesla vaším heslem.
Zkuste váš certifikát vyhledat v počítači pomocí našeho vyhledávacího programu. Pokud si nevíte rady, můzete použít postup pro vyhledání certifikátu.
Pokud platný certifikát již v počítači nemáte, zažádejte si na kterékoliv pobočce Komerční banky o novou přihlašovací metodu. Pro chytré telefony se systémem Android a iOS doporučujeme metodu KB Klíč. A pro tlačítkové telefony metodu Bezpečnostní heslo. Další metodou je třeba i Certifikát na čipové kartě.
Mobilní banku máte nyní v pasivním režimu pro náhled. Změnu na aktivní režim můžete provést v internetovém bankovnictví na počítači.
Po přihlášení do internetového bankovnictví MojeBanka klikněte vpravo nahoře na ikonu ozubeného kolečka a zde zvolte „Nastavení Mobilní banky“. Vyberte možnost „Aktivní“ a ujistěte se, že ve sloupci stav je text „Čekající“. Pokud ne, klepněte na tlačítko „Přidat další“. Poté již stačí dát „Pokračovat“ a následně „Podepsat a odeslat ke zpracování“. Do 20 minut se přihlaste do aplikace Mobilní banka a můžete hned vyzkoušet zadání platby.
Pokud nemáte přístup na internetové bankovnictví na počítači, požádejte si o nastavení aktivního režimu na pobočce Komerční banky.
Používáte jako přihlašovací metodu KB Klíč nebo Bezpečnostní heslo? Pokud ano a své uživatelské jméno neznáte, nechte si ho zaslat pomocí e-mailu nebo SMS.
Na přihlašovací obrazovce MojeBanka klikněte na odkaz „Zapomněl(a) jsem uživatelské jméno“, zde zadejte váš kontaktní e-mail a telefonní číslo a my vám uživatelské jméno pošleme.
Pokud využíváte pro přihlášení osobní certifikát v souboru, je třeba místo zadání uživatelského jména nahrát do prohlížeče váš certifikát pomocí modré ikonky listu s přeloženým rohem.
Pokud jste zadali platbu s datem splatnosti až další den, můžete ji v internetovém bankovnictví jednoduše zrušit či upravit.
Další možností je, že zadaný účet neexistuje. V takovém případě se vám peníze automaticky vrátí do 2 až 3 pracovních dnů.
A co s platbou, která skončila na cizím účtu? Obraťte se na pobočku KB. Pokud se jedná o účet KB, příjemci pošleme email a zprávu do internetového bankovnictví a požádáme ho o vrácení platby.
Jestliže odešly na účet jiné banky, kontaktujeme ji a požádáme o pomoc při řešení. Dotyčná banka pak musí kontaktovat svého klienta a požádat ho o vrácení částky, která mu přišla na účet. V praxi to vypadá tak, že vyplníte formulář s žádostí o vrácení neoprávněně přijatých peněz. Žádost pak odešleme bance, do které jste peníze omylem poslali. Ve většině případů majitel vrátí peníze zpět.
Pokud neznáte PIN pro KB Klíč nebo heslo pro metodu Bezpečnostní heslo, zažádejte si o novou aktivační SMS na jakémkoliv bankomatu KB nebo na pobočce KB. V průběhu reaktivace metody si poté zvolíte nový PIN nebo heslo.
Pokud nevíte heslo k osobnímu certifikátu v souboru, zažádejte si o novou přihlašovací metodu na jakékoliv pobočce KB.
Nemusíte se bát. Platba proběhla v pořádku a obchodník o ní ví. Nyní se čeká pouze na to, až si platbu obchodník reálně vyžádá. Proto částku na vašem účtu blokujeme, aby se vám nezamíchala k ostatním položkám. Dané datum už jen značí, do kdy si obchodník musí o platbu v KB zažádat.
Důvod, proč nebylo inkaso provedeno, zjistíte v internetovém bankovnictví MojeBanka v menu „Platby“. Vyberte „Avíza inkas pro plátce“. Důvodem může být například to, že nemáte pro inkaso nastavené povolení nebo nesplňuje zadanou frekvenci či limit.
Povolení inkasa, případně změnu frekvence či limitu jednotlivé platby, provedete v menu „Platby“ a dále „Povolení inkasa, SIPO, Souhlas se SEPA inkasem“.
KB Klíč
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty