- Podpora
- Internetové bankovnictví
- Jak si přidat zařízení do internetového bankovnictví
Jak si přidat zařízení do internetového bankovnictví
Abyste mohli platit s pomocí mobilní aplikace KB, změňte si prosím nastavení zařízení v internetovém bankovnictví MojeBanka
Pokud jste na cestách nebo nemáte zrovna přístup k počítači a máte již aktivovaný KB Klíč, můžete změnu provést i mimo domov, přes prohlížeč ve vašem telefonu!
Přihlaste se do internetového bankovnictví
Nastavení -> Nastavení Mobilní banky

Zvolte Aktivní -> zvolte denní limit -> Přidat další -> Pokračovat

Podepsat a odeslat ke zpracování

Potvrdit v aplikaci KB Klíč/ Bezpečnostním heslem nebo certifikátem

Nyní postupujte podle pokynů na obrazovce

Zařízení máte přidáno

V tuto chvíli máte vše správně nastavené a můžete naplno využívat Mobilní Banku.