- Podpora
- Internetové bankovnictví
- Jak si přidat zařízení do internetového bankovnictví
Jak si přidat zařízení do internetového bankovnictví
Abyste mohli platit s pomocí mobilní aplikace KB, změňte si prosím nastavení zařízení v internetovém bankovnictví MojeBanka
Pokud jste na cestách nebo nemáte zrovna přístup k počítači a máte již aktivovaný KB Klíč, můžete změnu provést i mimo domov, přes prohlížeč ve vašem telefonu!
Přihlaste se do internetového bankovnictví
Nastavení -> Nastavení Mobilní banky
![Změna nastavení plateb](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/zmena_nastaveni_plateb_01.jpg)
Zvolte Aktivní -> zvolte denní limit -> Přidat další -> Pokračovat
![Změna nastavení plateb](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/zmena_nastaveni_plateb_02.jpg)
Podepsat a odeslat ke zpracování
![Změna nastavení plateb](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/zmena_nastaveni_plateb_03.jpg)
Potvrdit v aplikaci KB Klíč/ Bezpečnostním heslem nebo certifikátem
![zmena nastaveni plateb 4](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/zmena_nastaveni_plateb_04.jpg)
Nyní postupujte podle pokynů na obrazovce
![zmena nastaveni plateb 5](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/zmena_nastaveni_plateb_06.jpg)
Zařízení máte přidáno
![Změna nastavení plateb 7](/KomercniBanka/media/ndb-web/obrazky-podpora/zmena_nastaveni_plateb_07.jpg)
V tuto chvíli máte vše správně nastavené a můžete naplno využívat Mobilní Banku.