Nechodí mi autorizační SMS zprávy

Pomůžeme vám na infolince nebo na pobočce. Zřejmě se jedná o technickou závadu

Co můžete udělat

Zkontrolujete v nastavení vašeho telefonu, zda je správně nastaven pro přijímání SMS.

Zkuste zapnout a vypnout telefon, aby se nově přihlásil k síti operátora.

Pokud problém přetrvává, ověřte na zákaznické lince vašeho operátora, zda jsou všechny služby dostupné a zda neeviduje výpadek.

Neměnili jste v poslední době telefonní číslo? Nezapomeňte nové číslo nastavit i pro zasílání autorizačních SMS. Správné nastavení čísla si můžete ověřit na Klientské lince přímého bankovnictví nebo na vaší pobočce.

Důležité kontakty

Expresní linka (pokud máte linku sjednanou)

Klientská linka  +420 955 551 552
(Po–Pá 7–22, So–Ne 8–22)

Na pobočce

Vyhledejte si nejbližší pobočku.

Související články