- Podpora
- Jak se přihlásit
- Nechodí mi autorizační SMS zprávy
Nechodí mi autorizační SMS zprávy
Pomůžeme vám na infolince nebo na pobočce. Zřejmě se jedná o technickou závadu
Zkontrolujete v nastavení vašeho telefonu, zda je správně nastaven pro přijímání SMS.
Zkuste zapnout a vypnout telefon, aby se nově přihlásil k síti operátora.
Pokud problém přetrvává, ověřte na zákaznické lince vašeho operátora, zda jsou všechny služby dostupné a zda neeviduje výpadek.
Neměnili jste v poslední době telefonní číslo? Nezapomeňte nové číslo nastavit i pro zasílání autorizačních SMS. Správné nastavení čísla si můžete ověřit na Klientské lince přímého bankovnictví nebo na vaší pobočce.
Expresní linka (pokud máte linku sjednanou)
Klientská linka +420 955 551 552
(Po–Pá 7–22, So–Ne 8–22)
(Po–Pá 7–22, So–Ne 8–22)
Na pobočce
Vyhledejte si nejbližší pobočku.