Vstupy do letištních salonků

Nabízíme ke kreditní kartě Platinum, debetní kartě Platinum VISA a Zlaté korporátní kartě

Členství v programu zdarma pro vybrané klienty

Jednoduchá a přehledná mobilní aplikace

Volné vstupy do letištních salonků nebo možnost dokoupení dalších vstupů

Zajímavé slevy v restauracích a obchodech na letišti

Co je program DragonPass a jak získat členství?

DragonPass je program, který vám nabídne členství, se kterým získáte možnost vstupu do více než 1300 letištních salonků po celém světě. Vše funguje jednoduše pomocí mobilní aplikace DragonPass. K využívání programu potřebujete chytrý telefon.

Členství je součástí vybraných platebních karet od Komerčky.
Sjednejte si některou z nich.

Členství v programu a 4 vstupy ročně

Členství v programu

Členství v programu a 4 vstupy ročně

Mám členství, jak začít?

Stáhněte si aplikaci DragonPass v App Store nebo Google Play

Aktivujte si své členství. Zadejte vaše DragonPass ID a Aktivační kód. Ve videu níže se dozvíte, jak na to.

Cestujte  a užívejte si výhod programu

Nejčastější otázky

DragonPass ID je unikátní 16místné číslo, kterým aktivujete své členství v aplikaci DragonPass. DragonPass ID vám zašleme e-mailem a můžete si ho také zobrazit v Mobilní bance nebo internetovém bankovnictví MojeBanka.

Pokud zapomenete nebo ztratíte svoje DragonPass ID, můžete si ho kdykoli zobrazit v mobilním nebo internetovém bankovnictví, nebo kontaktujte naši Klientskou linku platebních karet +420 955 512 230.

Aktivační kód je čtyřmístné číslo, které slouží k aktivaci Vašeho členství v programu. Aktivační kód zasíláme SMS zprávou. Pokud jste Aktivační kód neobdrželi nebo jste SMS zprávu smazali, kontaktujte naši Klientskou linku platebních karet +420 955 512 230.

K aktivaci budete potřebovat Vaše DragonPass ID a Aktivační kód. Členství si aktivujete jednoduše přímo v aplikaci DragonPass, pro přesný postup se podívejte na naše krátké video výše.

Pro vstup do salonku nepotřebujete již žádnou plastovou kartičku. Vstup funguje na základě předložení QR kódu obsluze salonku. QR kód si pro každý jednotlivý vstup vygenerujete snadno přímo v aplikaci.
Jak na to?  Podívejte se na video výše nebo postupujte dle návodu:

  1. Kliknutím na ikonu „Lounge“ se zobrazí seznam všech salonků na daném letišti
  2.  Kliknutím vyberte salonek
  3.  Kliknutím na „Purchase Pass/Membership Access“ si vygenerujete QR kód
  4. Zobrazí se Vaše členská karta a QR kód, kterým se prokážete při vstupu do salonku

Členství je platné od data aktivace v aplikaci DragonPass po dobu, kdy budete držitelem karty, která obsahuje benefit DragonPass.

Volné vstupy, pokud vaše členství obsahuje, jsou platné po dobu 12 měsíců od aktivace členství. Poté se znovu automaticky obnoví. Nevyčerpané vstupy se nepřevádí do dalšího roku.

Počet volných vstupů uvidíte v aplikaci na vaší digitální členské kartě, kterou najdete v aplikaci DragonPass pod tlačítkem „Profile“ – „Memberships“.

Cena za vstup do salonku je 26 EUR na osobu a vstup.

Každý salonek má svá návštěvní pravidla. Přečtěte si detail o salonku v aplikaci DragonPass. Dozvíte se zde nejenom jak dlouho můžete v salonku být, také ale například kolik hostů s sebou můžete do salonku vzít nebo co vše je zahrnuto v ceně návštěvy salonku.

Volné vstupy můžete využít pro sebe nebo vzít do salonku doprovod. V případě, že ke svému členství nemáte volné vstupy, můžete vstupy nakoupit přímo v aplikaci DragonPass, které použijete pro sebe a doprovod.

Počet osob, který do salonku můžete vzít s sebou, není omezen, maximálně však tolik, kolik povoluje daný salonek. Detailní informace o každém salonku najdete v aplikaci DragonPass.

Pro informace o tom, co je zahrnuto v ceně návštěvy salonku si přečtěte detail k danému salonku v aplikaci DragonPass.

V rámci registrace do aplikace budete vyzváni k nastavení vlastního hesla. Heslo musí mít nejméně 8 znaků a musí obsahovat alespoň 1 velké písmeno, 1 malé písmeno a 1 číslo. Heslo si poté můžete kdykoli změnit v aplikaci DragonPass. Na záložce „Profile“ zvolte možnost „Change Password“ a nastavte si nové heslo.

Kontaktujte naši Klientskou linku platebních karet +420 955 512 230 nebo se spojte přímo se zákaznickým centrem DragonPass +44 16 1929 8844. Více informací najdete také na stránkách DragonPass.


Aktualizováno: 05. 02. 2021