Jak nahlásit pojistnou událost, kterou kryje cestovní pojištění?

1.

Zavolejte co nejdříve na
+420 272 101 030

(nonstop linka pojišťovny AXA Assistance)

JAKÉ DALŠÍ KROKY VÁS ČEKAJÍ?

2

NA POBOČCE

Navštivte nás na pobočce, kde spolu sepíšeme hlášení škodné události.

3

A MÁTE HOTOVO!

Váš bankovní poradce vás bude informovat, jakmile dorazí odpověď od pojišťovny.

O asistenčních službách AXA Assistance

Asistenční služby jsou k dispozici mimo území České republiky a po celou dobu účinnosti pojištění.

V případě zdravotních potíží vám asistenční společnost sežene lékaře hovořící anglicky nebo česky, a to i v případě ošetření v nemocnici či přímo u vás. Lékař se vybírá z pečlivě prověřené sítě odborníků.

Pokud budete mít problém v právní oblasti, spojí vás s příslušným zastupitelským úřadem, nebo poskytne jméno i adresu místního právníka a zařídí překladatelské služby.

Jakékoli potřebné informace vám samozřejmě poskytnou ještě předtím, než vycestujete.

Podívejte se na kompletní informace k cestovnímu pojištění.

Užitečný tip

V případě pojistné události můžete nechat prostřednictvím asistenční společnosti zaslat zprávu svým příbuzným nebo obchodním partnerům.


Aktualizováno: 28. 06. 2018