Můžete. Pokud si ale stáhnete aplikaci KB+ ještě předtím, než vám pošleme pozvánku k převodu služeb, musíte si založit nový účet v tarifu, tedy druhý účet. Jakmile budete mít novou aplikaci KB+, můžete využívat všechny její funkce a sjednávat si služby, které jsou v ní už dostupné.
Svůj současný účet a produkty na něj navázané (platební karta, kontokorent atd.) v aplikaci KB+ ještě neuvidíte.
Další produkty, které u nás máte, v nové aplikaci najdete (např. stavební a penzijní spoření), může se ale stát, že v ní zatím nepůjdou spravovat.
Všechny své současné produkty stále spravujete přes internetové bankovnictví MojeBanka a aplikaci Mobilní banka, jak jste zvyklí.
Pokud si tedy stáhnete KB+ před pozvánkou k přechodu do nového bankovnictví, budete pro správu všech svých produktů potřebovat staré i nové bankovnictví.
Jakmile vám pozvánka přijde, převedeme všechny vaše produkty, a to včetně vašeho starého účtu a jeho nastavení (číslo účtu, trvalé příkazy apod.). Následně si můžete vybrat, který z účtů budete používat jako hlavní, nebo jeden z nich v aplikaci zrušit.